Mateson schreef:
(...)
I dont know what you want to say me but your examples does not have anything to do with my story at all. And btw. I can only speak German, English and a conversation secure Dutch... Personally I think you self know how hard it is to write Dutch. Maybe you have more experience with some other languages does it not mean that everyone have that exp. as well...
Hopefully you can understand that no one is perfect and when I write something wrong than you can just mention that and don't write so much text what is not helping me....
kindly regards...
Kelly zei hierboven dat spellingtips welkom waren, en dit is precies wat Britt heeft gedaan, je tips gegeven om je schrijfstijl te verbeteren en om van te leren.
In een andere taal schrijven is inderdaad heel moeilijk, maar als iemand je alleen maar zegt dat er fouten zijn maar niet wat de fouten zijn leer je er ook niet van.
Zo te zien heeft ze hier veel tijd in gestopt, en ik denk niet dat ze je hier mee wil beledigen maar eerder dat ze je wil uitleggen wat er fout is zodat je er beter van kan worden.
Edit: Misschien is het handiger om dit verhaal te schrijven in je moedertaal.
Dan heb je misschien hier dan geen publiek, maar ik denk dat met een taal waar je niet comfortabel mee kan schrijven je ook geen goed verhaal kan schrijven.
[ bericht aangepast op 12 aug 2018 - 22:31 ]
Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.