Daar ben ik weer! Ik ben de afgelopen tijd niet zo fanatiek geweest op het forum, maar ik moét mijn enthousiasme met jullie delen.
Komende woensdag ga ik namelijk samen met een vriendin naar Antwerpen voor het Britney Spears concert in het Sportpaleis.
Dit is alweer de derde keer dat ik haar live ga zien, maar het allerbelangrijkste: ditmaal heb ik een Ultimate package incl. MEET AND GREET!
IK HERHAAL: EEN MEET FUCKING GREET!!!!!!
No, Brit. I'm not. Na zo'n 15 jaar ga ik EINDELIJK mijn grootste idool ontmoeten (het 6-jarige meisje in mij huilt van geluk). Geloof me als ik je vertel dat dit fucking opwindend en doodeng tegelijkertijd is. Wat als ik haar maar één seconden zie? Wat als ze eigenlijk arrogant en helemaal niet aardig is? Wat als ik ga huilen en met rode, opgezette ogen op de foto sta? Wat als ik niet uit mijn woorden kom? Wat als... Wat als...
Om even terug te komen op 'wat als' nummer 4, ik heb mezelf voorgenomen om Britney een brief te schrijven (deze is inmiddels bijna af). Hoewel velen het niet weten (of niet begrijpen), betekend Britney veel voor velen mensen en dus ook voor mij. In mijn eeuwige strijd tegen depressie (9 years and still going strong), heeft ze me in mijn diepste punt (
Dus mochten jullie interesse hebben in mij en mijn eeuwige Britney Spears gezever, hou ik jullie met alle liefde op de hoogte in dit forumbericht.
Ik acht de kans klein, maar zijn er nog meer mensen die toevallig gaan?
Zo niet, heb jij je idool ooit ontmoet? Hoe was die ervaring? Was diegene zoals je had verwacht?
I'll lick the poison from right off your kiss