• LITTLE PINK LADY'S — WAR OF LOVE

THE STORY
    Princeton South-East High — Californië 2003 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 2003 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
    2017 — In de jaren daarna werd het feit van ''verliefd worden'' over gebracht naar ''kussen'' en uit eindelijk zelfs ''krijgt het meisje in bed.'' Ook werden de opdrachten voor de verliezer steeds pijnlijker, van spring in de sloot tot steeds iets idioter. Zo kozen de jongens hun meid voor dit jaar uit, alleen leek het ineens alles dit tegen te werken. Een homo die nog niet uit de kast is gekomen die moet vallen op een meisje? Wat nou als het meisje die verliefd op je moet worden een oogje heeft op een ander? Of wanneer juist je vriendin/vriend het meisje/de jongen krijgt die jij juist wil? Er is één ding zeker, dit jaar gaat lastiger worden dan voorheen.

PRINCETON SOUTH-EAST
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), Sophomores (15-16 jaar), Juniors (16-17 jaar) en Seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub
    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.

CHARACTERS
    VROUWEN
    Chardonnay Parker Sweetwather • The ''One'' Person • Madelaine Petsch • Windvlaag • 1.3
    Celeste Dariya Maksimov • Cheercaptain • Idk. • Solmeron • 1.2
    Peaches Riddle • Status • Jessie Paige • Herfst • 1.5
    Rosa Thomason • The Life of The Party • Faceclaim • Phortos • 1.2
    Malin Gracie Newton • None • Scarlett Leithold • Ephemera • 1.3
    Emily Eva Vanderbilt • The Quiet One • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Ertha Latisha Green • The Newby • Bee Melvinn Windvlaag • 1,6
    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • The Princess • Miranda Kerr • Aniketos • 1,6

MANNEN
    Noah Christopher Andrews • The Hyper • Cole Sprouse • Windvlaag • 1.3
    Roman Damario Montana • Latino Fuckboy • Fonollosa • Maluma • 1.1
    Parker Thomas Smith • The Jock • Haydem Guerra • Enfys • 1.2
    Tanner Jacob Smith • Potterhead • Raúl Guerra • Enfys • 1.2
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • The Charming Dickhead • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Valentine Cooper Anderson • Prine Charming • Pierson Fodé • Forgarty • 1.5

THE ''RELATIONSHIPS''
    Celeste — Roman
    Malin — Tanner
    Lichelle — Valentine?

RULES
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft
    .

Let's talk! c:

Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

Yes yes, nu nog een plot :Y)

El Diablo.

Jup haha.
    Ergens neig ik naar een soort spel zoals Griffons & Gargoyles (yes Riverdale, no supernatural stuff tho) waarbij vanalles fout kan lopen
    Maar ik denk niet dat de meesten daar geeky genoeg voor zijn?

Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

Wat G&G echt inhoud weet ik zelf niet precies, maar het idee van een spel lijkt me wel leuk ^^

El Diablo.

Basically Dungeons & Dragons denk ik :p

Zijn er nog ideeën?

Ik ben persoonlijk niet heel bekend met D&D, maar misschien begrijp ik het als ik me even inlees haha ;D Misschien dat een soort variant op truth or dare iets kan zijn, waarbij de opdrachten/vragen steeds extremer worden enzo. Misschien in combinatie met de sociale ladder. Idk, ik zeg maar wat

El Diablo.

ik ben ook niet echt familiar met D&D (I want to tho ;') ) Maar misschien iets dat ze ook vaak sms berichten krijgen inderdaad met bepaalde dares en als ze dat doen daarvoor rewards krijgen perhaps? Dan kunnen we zelf ook een beetje bepalen in welke aard we het laten vallen. Of iets met roddels ofso

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Ik vind het een leuk idee maar dan moeten we opletten dat het niet dezelfde kant als dit rpg uit gaat qua plot.

Ik denk, mocht het toch ergens dezelfde kant op gaan als nu, dat je met een soort spel er dan misschien een goede draai aan terug kan geven.
    Ik vind het idee in ieder geval wel leuk, mede doordat je het ook kunt gebruiken op het moment dat we ergens tegenaan lopen.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Yes yes we kunnen met een soort spel Dan ook groepjes vormen Enzo c: dus als het te orpg word switchen we het wat op c:

Alright dus wat voor spel wordt het nu? c;

El Diablo.

Ik vind het truth or dare idee wel leuk en dat kan ook veel makkelijker weer aangewakkerd worden, want bij deze rpg zijn we het orginele plot een beetje kwijt geraakt naar mijn idee. ;3

I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

Als iedereen het ermee eens is en ik alles op een rijtje heb, wil ik het wel uitschrijven opzicht? ^^

El Diablo.

Ik vind het prima als de andere het ook goed vinden? c:

Hoeveel personages mogen er trouwens zijn? c: Ik wil sowieso een boy reserveren (voor de Parkanewt twins) Maar zou eventueel nog 2 rollen erbij kunnen nemen huhuhuh

Ik vind het prima.

Zelf reserveer ik de dochter van Manner, maar ik denk dat een paar nieuwe rollen erbij ook altijd fijn zal zijn.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'