oh girl first of all: don't hate on having 3 pants. Met drie broeken kan je een hele garderobe onderhouden, trust me. Ik doe het al 5 jaar met drie broeken haha
Oke eerst en vooral: ga je investeren in een nieuwe garderobe of wil je nog werken met stuks die je hebt?
Als je een nieuwe garderobe wilt opbouwen, raad ik je aan om eerst eens een pinterest bord aan te maken met alles wat jij leuk vind.
Als je al een idee hebt van de dingen die je leuk vindt, dan is dat mooi natuurlijk want dan is het makkelijk shoppen. Als je geen idee hebt, dan helpt dat pinterest bord je wss wel met een thema erin te vinden. Als je er nog geen thema in kan vinden, dan heb je misschien wel gewoon een hele uitgebreide stijl en dat is ook altijd heel leuk want dan heb je veel opties!
Ik neem graag even mijzelf als voorbeeld om je op weg te zetten:
Dit is mijn pinterest bord: https://nl.pinterest.com/shunshine123/style/
Ik hou enorm van mannenkledij met een vrouwelijke touch eraan en soms ook wel bohemian. Ik ben 175 en heel mager, bijna geen borst. Ik ga altijd voor highwaisted broeken omdat dat mijn benen verlengt en heel flatterend is bij mijn brede heupen, maar het is ook deels een mannenlook qua kostuumbroeken. Ik vind kraagjes superleuk en alles dat daarbij hoort: bowties en pins, die ik gebruik om mijn kraagjes op te pimpen. Ik kan hemden perfect dragen zonder dat de knopen openstaan, dus ik draag ze altijd volledig tot bovenaan dicht. Verder vind ik oxford shoes geweldig, een mannenshoen dus eigenlijk, en sokken zijn mijn leven. Ik heb sokken in duizend kleuren en patronen. Je moet weten, ik ben groot en ik shop goedkoop. In winkels als h&m vind je tegenwoordig geen broeken meer die de broeklengte wijzigen in mijn maten. Dus als ik permanent water in mijn kelder heb staan, los ik dat wel op door coole kousen te dragen die matchen bij mijn hemd.