Donderwolk schreef:
Heeft er nog iemand feedback nodig? Ik wel!
Even ter verduidelijking: Het is de 'flaptekst' van een mogelijk nieuw verhaal van me. Als je dit zou leest, zou je het verhaal dan willen lezen? Waarom wel? Waarom niet? Pls help.
Doodsangsten hoeven twaalfjarige meisjes niet uit te staan. Elif is echter een uitzondering op die regel. Haar ouders herinneren zich de druilerige dag in maart als de dag van gisteren, maar het is inmiddels alweer vijf jaar geleden. In een fractie van een seconde kan alles veranderen en dat weet het gezin maar al te goed.
Het regende, de winkels stonden op het punt te sluiten en het laatste velletje wc-papier was gebruikt. Elif werd nog even gauw voor sluitingstijd naar de winkel gestuurd en kwam nooit meer terug. Tot op de dag van vandaag – vijf verschrikkelijke jaren later – haat Elifs moeder zichzelf met alles wat ze in zich heeft, omdat ze zelf niet even gauw die kloterollen is gaan halen – zoals ze het zelf benoemt.
Er kan alleen maar gegokt worden wat zich die dag heeft afgespeeld. Alleen Elif weet wat er is gebeurd – en Twan Gerritsen.
Het klinkt wel aantrekkelijk en ik zou dit wel gaan lezen! Het maajt me best wel nieuwsgierig wat er is gebeurt, zeker die laatste ' - en Twan Gerritsen'.
Alleen geven de eerste twee stukjes me het idee dat het geschreven is vanuit het perspectief van de moeder, en het laatste stukje dat het vanuit Elif is geschreven. (Ik neem in ieder geval aan dat het is geschreven vanuit Elif), maar dan zou ik dat misschien een beetje veranderen. Ik weet niet goed in welk opzicht je het zou kunnen aanpassen... ik ben hier ook niet goed in lol. Misschien zou je de zin die dikgedrukt is kunnen aanpassen, dat scheelt denk ik al best veel.
Maar al met al zou ik ben ik hier al best wel benieuwd naar!
Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.