• Een gezellig topic over het stralende zonnetje en mooie blauwe lucht.
    Laat hier achter wat jij deze warme dagen doet. Sluit jij je (noodgedwongen) op in je kamer om koelte te vinden, plons jij hele dagen in het zwembad, of zet jij een wekkertje zodat je niet verbrand?

    Dit weer maakt mij dus echt heel blij en ik voel mij even als of ik weer op Curaçao terug ben. De dagen waarop ik niet werk heb ik mijn zwembad staan met een luchtbed met rug en armleuningen. Dus dan dobber ik heerlijk met mijn telefoon of leesboek over het water met een muziekje aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wel luxe, een zwembad. Zeker niet erg met dit weer!

    Ik zit vandaag de hele dag op mijn balkon met mijn laptop. Het is toch bewolkt en ik heb pas vanaf 4 uur zon op mijn balkon, maar op 4 hoog is het hier goed te doen ^^


    From these ashes, I will rise

    Ik zit in de zetel met de windwaaier als bff.:W


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik sta van 7-13 in een groeve op zoek naar fossielen, en oef, de laatste paar uur zijn wel zwaar wat betreft temperatuur. Ben best wel blij dat we nu met een tropenrooster werken, want van 9-17 in deze hitte had ik niet getrokken.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Ik zit in de zetel en dat is prima te doen. Het is hier wel al heel de tijd bewolkt, terwijl ik wil bruinen. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.