• Ik zit met een issue. Op scouting is in vergadering besproken dat materialen alleen verhuurt worden als het gebouw ook gehuurd wordt en dat er geen feestjes gegeven mogen worden, ook niet door ons.

    Ik had dus gevraagd of mijn moeder een paar tafels en banken mocht lenen tegen een flink budget. Dit mocht niet want regel zijn gelijk voor iedereen. Prima, begrijp ik en afspraak is afspraak.

    Nu is echter medeleiding bijna jarig en mag haar verjaardag op scouting vieren. Ze betaald niks zorgt alleen dat het opgeruimd is. Echter vind ik het best lastig om hierover met de Verhuurmensjens over in gesprek tegaan maar ik vind dit niet eerlijk.

    Hebben jullie tips? Hoe staan jullie hierin?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misschien heeft ze het gebouw wel gehuurd, maar hoefde ze niks te betalen? Ik zou het haar vragen, hoe de vork in de steel zit en dan gaan praten met de verhuurmensen.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    Misschien heeft ze het gebouw wel gehuurd, maar hoefde ze niks te betalen? Ik zou het haar vragen, hoe de vork in de steel zit en dan gaan praten met de verhuurmensen.


    Ik heb het haar gebraagd. Waar het mij om gaat is dat de afspraak is gemaakt geen feestjes op scouting en nu mag ze dit dus wel doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Ik heb het haar gebraagd. Waar het mij om gaat is dat de afspraak is gemaakt geen feestjes op scouting en nu mag ze dit dus wel doen


    Dan heb ik de tekst in je beginpost verkeerd gelezen, sorry. Dan alsnog even met de verhuurmensen gaan praten. Want waarom zou de ene wel mogen en de andere niet?


    Physics is awesome