Ik heb al eens een cover laten maken voor dit verhaal, maar toen had ik nog geen idee waar ik naartoe wilde. Nu wil ik toch wel een iets leukere, dus iemand die het leuk vindt om daarmee te knutselen? Ik wil er ook gelijk eentje voor het vervolg, dus het zou wel tof zijn als ze matchen qua lettertype, kleur ofzo. (:
Titels Runaway + Ghosts
Korte Samenvatting
Sfeer die het weer moet geven Het speelt zich af binnen een motorgang dus iets wat daarbij past? Verder een hoop geweld. Het begint wel schattig en eindigt kut, dus het mag wel een beetje dark/dreigend zijn. Er gaan genoeg mensen dood enzo. c;
Eventuele plaatjes
Voor Runaway
Ik wil Juice er graag op hebben. Wat foto's die ik tof vind - ik ben slecht in kiezen oeps: (Maar je kunt ook ff googlen op 'Juice Ortiz' of 'Juice SOA')
1
2
3
4 (deze is wel mijn favoriet)
5
En de faceclaim van Dana is Edita Vilkeviciute. Daar graag een beetje een stoere foto van, maar wel eentje waar ze niet te hoerig gekleed is. Deze vind ik zelf wel tof. c;
Voor Ghosts
Ik wil in elk geval deze afbeelding daar heel graag op hebben. c; En voor Dana graag deze: Klik! Maar een andere waar ze niet zo happy is mag ook (:
Het is een Sons of Anarchy fanfic, dus misschien dat het logo daar mooi bij past of een lettertype dat erop lijkt ofzo ^^
[ bericht aangepast op 15 aug 2018 - 7:31 ]
Every villain is a hero in his own mind.