• Zaterdag vertrek ik weer met scouting voor een week op kamp. Lekker het bos in, spellen doen en gezelligheid.

    Voorheen vond ik het geweldig maar tegenwoordig zie ik er steeds meer tegen op met huilbuien er bij.

    3 jaar geleden heeft mijn broer een ongeluk gehad en sindsdien heb ik veel moeite met meerdere dagen van huis. Ik vermoed dat er komt door een zeer slechte kampervaring dat jaar. Ik had veel last van Heimwee, huilbuien en emotie veranderingen vanwege mijn trauma. Iedereen was heel lief en gaf me mijn tijd maar ik heb toen elke dag naar huis gebeld. Een paniekaanval midden in de nacht erft het toen grotendeels verpest.

    Sindsdien zie ik al erg tegen op tegen een weekendje weg. 1 nacht gaat prima maar meer nachten niet. Natuurlijk weet ik dat ik het niet moet gaan vermijden maar het belemmerd mij wel in Mijn plezier van Te voren.

    Ik ben momenteel heel emotioneel en weet dat ik met een rotsgevoel weg ga, ik weet ook dat ik zeker toffe momenten ga hebben.

    Heeft er iemand tips voor mij?
    We hebben afgesproken dat zij geen contact met mij zoeken. Ik heb geen 5g dus waarschijnlijk heb ik alleen bij de ingang of toiletgebouw wifi en dan zal ik ze wel een verslaggever geven en misschien in de week 1 of 2 keer bellen. Daarnaast heb ik pen en papier bij en een MP3 speler met rustgevende muziek en 2 mensen die mij graag knuffels geven en ik mijn ei bij kwijt ben.
    Ik let erop dat k goed slaap en tijd voormijzelf neem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik weet niet hoe ver het kamp is, maar je zou kunnen overwegen om 1 nacht daar te slapen en dan weer een nachtje thuis. Dat je dan bij het ontbijt er weer bent. Succes iig!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    [justify][/justify]

    Ristridin schreef:
    Ik weet niet hoe ver het kamp is, maar je zou kunnen overwegen om 1 nacht daar te slapen en dan weer een nachtje thuis. Dat je dan bij het ontbijt er weer bent. Succes iig!
    1 uur en een kwartier dus dat is helaas niet haalbaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hmm, ik vind het heel vervelend voor je (H)
    Ik heb zelf geen ervaring met heimwee of iets soortgelijks, dus ik zou het niet zo goed weten. Maar zoals je al zei; muziek, pen en papier, lieve mensen om je heen; gewoon afleiding zoeken werkt het beste denk ik. Misschien kun je nog wat kleine afleidingsdingen meenemen.

    Ik hoop dat je er zo min mogelijk last van hebt, en dat je gaat genieten van een supertof kamp!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.