• Hallo wereld -aka hallo Q-

    Vandaag had ik een veelbewogen dagje en ik dacht ik zal het eens met jullie delen omdat andermans drama horen altijd fijn is maar het heeft een redelijke happy end hoor dus dat is ook best leuk. Moet ook m'n hartje even luchten en alles van me af schrijven, aldus Q. En (leed)vermaak voor jullie. Ik zal jullie meenemen in mijn dag ->

    0700 - Hell no dat ik op ga staan, zieke hoofdpijn en super moe. Ik ben al heel lang erg moe (chronische ziektes) maar de afgelopen paar weken is het nog veel erger, lees: Ik ben een zombie die continu in huilen uitbarst.
    0900 - Oke oke we gaan maar uit bed, ik uit bed en naar beneden (ik woon nog thuis) en kom m'n ma tegen en maak ontbijt. Uit gesprek met la mama blijkt dat de schoonmaakster alweer niet komt, super balen want mijn ma en stiefpa zijn de grootste smeerlappen in de wereld -zie rants in het ljh van vandaag-. Dus ik de pest in want met mijn vermoeidheid en rugproblemen is schoonmaken lastig voor mij, maar mijn kamer en badkamer moesten echt even (het hele huis tbh, volgens mij zag ik een aangekoekte etensrest op het fornuis vanochtend bewegen brrrrr) maar besloot alleen mn eigen shit te doen. Dus ik aan de gang terwijl ik helemaal geen energie had, alles ging mis (zal jullie de details besparen) en ik kon het niet helpen maar barste in tranen janken en gillen uit (zie weeral paniek ljh posts), toen ik daar over heen was eindelijk afgerond en gedoucht en aangekleed, hehe eindelijk normale dag. Heb de dokter gebeld voor bloeduitslagen ook, blijkt allemaal goed te zijn, gelukkig, maar ook ongelukkig want wtf is de reden dat ik zo extra moe en flauwvallerig ben??
    1300 - Ik wil net achter mijn pc kruipen om mijn studieboeken voor aankomend jaar te bestellen -super duur dus zieke zoektocht naar tweedehands zooi was nodig- toen ik appje kreeg van de guy die mijn auto onderhoud, hij denkt dat er gefraudeerd is met mijn auto toen ik m kocht, paniek, drama, want hij moest voor apk en zou er zo niet doorheen komen (zie nog ergere paniekposts in ljh), uiteindelijk opgelost maar drama.

    Daarna ging ik verder met boeken zoeken voor mn studie, ik kon 1 boek heel cheap krijgen maar die werd helaas net voor mijn neus weggekaapt, VET LULLIG LIKE CANT I CATCH A BREAK???? Dus toen was ik moe, geirriteerd en koppijn deluxe en moest m'n auto ophalen en die boeken hurry hurry bestellen om niet nog erver achter het net te vissen. Dat allemaal gedaan thank god maar was kapot van stress en moeheid en koppijn en ik zat er helemaal door heen.

    GELUKKIG kreeg ik eindelijk een break en kreeg ik net aan de lopende band fijne pakketjes thuisbezorgd, allemaal zelfs een week eerder dan verwacht! Ik had hele bergen sportspullen besteld omdat ik eindelijk klaar ben met revalidatie en zelf moet gaan sporten. Hier een sneak peak van een paar van mn goodies:



    De Puma sportschoenen zitten zo heerlijk echt fantastisch en kon ze ook met veel korting kopen dus ook nog beetje nice price, by far de beste koop van dit jaar! De yogamat is extra dik (heb ik nodig sinds rugoperatie) en heel comfortabel. Ik was super blij verrast dat hij direct plat ging liggen na het uitrollen, er een mooie draagband bij zat en hij niet godvergeten erg stonk. De mat zelf is heel comfortabel en was maar 26 euro (!!!!!). De handschoentjes zijn ook heel chill en ik had nog 6 sportshirtjes (allemaal met korting deluxe) besteld die ook allemaal super zaten en alweer in de was zitten.

    Al met al waren de pakketjes wel een opsteker, en ik ga vanavond ook lekker eten en op bed lekker chillen met netflix. De dag was kut, ben blij dat ie over is maar gelukkig is het meeste redelijk goed uitgepakt. Rant out, want het is volgens mij een knetterlang topic. Bedankt voor het lezen als je het hebt gelezen, het was wat onsamenhangend. Ik voeg lekker ook nog een poll toe om het topic nog langer te maken.

    Hoe was jullie dag? Wat waren de hoogte- en laagtepunten van vandaag voor jullie?


    Edit: Hmm de vraag van de poll lijkt niet te zien te zijn, zien jullie 'm wel? Zo niet heb ik een nieuwe bug gevonden, yay! De vraag van de poll was: Vandaag was...?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2018 - 18:14 ]

    Vandaag was...?

    81.8% (9 stemmen)
     
    Meh

    18.2% (2 stemmen)
     
    Yay


    The truth is out there.

    Heel veel liefde komt jou kant op! Wel fijn dag je de dag positief af hebt kunnen sluiten!
    Mijn dag ging vandaag heel erg op en neer. Ik stond heel slecht op, heb vervolgens een halfuur gehuild omdat ik mijn vestje niet kon vinden (lag de kat op te slapen) en ben toen maar even Netflix gaan kijken. Ik ging vanmiddag iets drinken met een goede vriend dus dat was leuk en we aten pizza, altijd fijn, maar toen wouden mijn ouders de hele tijd moeilijke dingen bespreken onder het eten (het gaat niet zo goed met mij en mijn ouders willen het daar graag over hebben, ik niet). Toen wel even lekker een stuk gelopen maar vanavond was ik weer in paniek om iets stoms. Uiteindelijk is vandaag wel een oké dag denk ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one