• So yeah, hoi.

    Ik ben zojuist bij de bieb geweest en ga voor het eerst in mijn 22-jarige leven een Nicci French thriller lezen. Blue Monday, in het Engels.

    Zijn er mensen die fan zijn van Nicci French en mij nog andere boeken kunnen aanraden? Ik ga binnenkort een treinrit maken van 8 uur (enkele reis) maken en dan moet ik wel wat te doen hebben (al heb ik nog genoeg ongelezen boeken in mijn kast).

    Also, ik heb net een hyperactieve en FUCKING IRRITANTE VLIEG DOODGESLAGEN. Applaus voor mij.

    Ik heb zelf nog geen boeken van Nicci French gelezen (die staat nog wel op m'n lijstje), maar mijn tante is groot fan van ál haar boeken.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 17:03 ]


    Ik niet, maar mijn moeder is wel fan van die serie (bat)
    Ik moest even gebruik maken van de smileys die ik normaal niet heb rip


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Waarom ben jij geen fan Azriel? Houd je niet van het genre of houd je niet van Nicci French? (no_chears)

    same same

    Burke schreef:
    Ik heb zelf nog geen boeken van Nicci French gelezen (die staat nog wel op m'n lijstje), maar mijn tante is groot fan van ál haar boeken.

    *Al hun boeken, zul je bedoelen? Schrijversduo enzo haha.

    Jaa omg love it. Ik vind hun nieuwere boeken wel minder leuk, maar k ben zeker fan haha. Mn all time fav is Beneath the Skin :3


    i wanna die with you once or twice.

    Pastiche schreef:
    Waarom ben jij geen fan Azriel? Houd je niet van het genre of houd je niet van Nicci French? (no_chears)

    same same

    Ik heb ze eigenlijk niet gelezen, maar ik lees nu ook alleen YA (kitty) Maar misschien voor in de toekomst (wbw)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    SadEyes schreef:
    (...)
    *Al hun boeken, zul je bedoelen? Schrijversduo enzo haha.

    Jaa omg love it. Ik vind hun nieuwere boeken wel minder leuk, maar k ben zeker fan haha. Mn all time fav is Beneath the Skin :3


    I know, getrouwd stel niet waar? Vreemd genoeg noem ik Nicci French in m'n hoofd altijd een 'zij'. . .