• Op school denken de leraren dat ik heel down ben enz. Omdat ik heel stil ben in de lessen en ze vragen ook heel vaak of ik wel genoeg vrienden heb enzo -.-'... Twerwijl ik thuis wel om de seconde in de slappe lach lig... En ik loop ontzettend te stressen een da voor een PW of SO en nu moet ik naar faalangst training -.-'. moet ook verplicht van m'n moeder, echt totaal geen zin in :S

    nja ik moet ook vaalangst training hoowr.... en dat is helemaal niet erg want dan ikke mijn les nask of bio missen (A)


    A Noble was Born in Chaos

    Moest ik vorig jaar ook.><
    Omdat ik te stil was.
    So What, mag ik toch weten?! En bij ons was het maandag 1e uur, en die hebben alle 1eklassers vrij.><
    Ik moest ook. Gewoon doenx] Het stopt vanzelf wel.x]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Is het niet na school??!!!! Nou dan ga ik met plezier hoor :D xD

    Hoef ik gelukkig nog net niet x'D
    Als je uitlegt dat hun verbeelding fout is dan hoef je vast niet

    Ik ga morgen heeeeeeel veel lachen en heel hyper doen xD

    BTW: mijn vriendin moet altijd inplaats van faalangst training naar zelfverdedigingscursus.
    Ik zeg het even: je gaat echt zo hard lachen.
    Daar zijn kinderen: "Ik word uitgelachen, omdat ik in mijn eigen fantasie wereld leef."

    OMFG xD

    Is het niet na school??!!!! Nou dan ga ik met plezier hoor :D xD


    juah nja bij ons wel xD drm heb ik er totaal geen moeite mee!! en nja bij zon training deden wij op school alleen maar vn diej rollen spellen enzow xD
    ik moest in de 1e namelijk ook en nu in de 3e moet ik weer.. but i don't care zolang het maar niet onder de leuke vakken is (A)


    A Noble was Born in Chaos

    ik heb die stomme cursus ook gehad en er gebeurde niks

    Ik dee twee jaar terug een training op school van dak beter wist hoe ik met leerlingen om moest gaan, hoe ik moest reageren enzow.

    Het was saai
    Het was duur
    Het heeft me niks geholpen
    Alles wat ze me daar leerde wist ik al, ik wou alleen iets anders leren en dat leerde ze me dus net niet ><
    En ik had nooit zin, maar ik ging wel

    Maar miss is het voor jou wel heel anders? :D

    Ik heb dat ook gehad..

    Bij mij heeft het geholpen.. maar het was wel melig..


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3