Hey iedereen!
Ik hoor de laatste tijd heel veel goede zaken over shampoos zonder parabenen en siliconen.
Mijn haar heeft heel veel krullen, maar van zodra ik het borstel is het één en al pluis. Het is ook gewoon heel kroes. Nu dacht ik dat dit standaard lag aan mijn haartype, maar ik hoor steeds meer dat dit zou kunnen komen omwille van shampoos met siliconen en parabenen omdat deze je haar nooit écht voeden en dat mijn haar dus gewoon heel droog zou kunnen staan.
Ik gebruik altijd maskertjes en conditioners, maar wel altijd met parabenen en siliconen. En ik doe ook regelmatig olie op mijn haar om het zacht te krijgen. Ik ben zelf wel fan van alle ultra doux producten en bijv ook van die nieuwe nivea shampoo zonder parabenen, maar ik moet mijn haar echt bijna elke dag wassen bijv. omdat het anders niet doenbaar is van jeuk en hoe het erbij ligt?
Zijn er hier onder jullie die haarproducten zonder parabenen en siliconen gebruiken? Welke merken kunnen jullie aanraden? (liefst wel geen die de bank breken T-T)
Ik heb al gehoord dat briogeo een goed merk is maar zo'n shampoo kost 30 euro en met het aantal producten dat ik gebruik in mijn haar ben ik dan een klein fortuin kwijt lijkt me.
Wat gebruiken jullie voor jullie haren?
A to the Z