Qua films heb ik de afgelopen tijd eigenlijk alleen maar zeer deprimerende documentaires op Netflix gekeken en ik kan je daar wel een paar van aanraden, maar ik denk dat je je eerste date waarschijnlijk vaak beter niet kunt starten met een discussie van systematisch racisme in het Amerikaanse gevangenissysteem, dusss andere dingen waarvan ik weet dat ze op Netflix te vinden zijn:
> The Bourne Identity en de vervolgen kijk ik atm met mijn ouders, en dat is wat meer actie/thriller dan comedy, maar het is een serie films, dus je hebt een goed excuus om te zeggen dat jullie nog een tweede moeten kijken en hij dus wat langer moet blijven plakken
> De nieuwe Star Trek films, die overigens ook een serie zijn, en absoluut luchtige (sci-fi) actie (die ook heel erg goed te kijken valt voor niet-fans, want je hoeft nul voorkennis te hebben)
> Wat meer de echte comedy kant op is er Johnny English, of gewoon een echte Bean film
> Of een tekenfilm? Die zijn meestal voor praktisch iedereen geschikt. Moana is natuurlijk awesome, maar The Road to El Dorado is ook heel cool en kleurrijk en grappig, en wat minder bekend naar mijn idee
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan