• Hooi lieve Quizletters

Het is jullie misschien wel opgevallen dat ik de voorbije weken compleet afwezig ben geweest zonder aankondiging en dat is niet van mijn gewoonte. Ik ben getroffen door twee vormen van overmacht:

Drie weken geleden heb ik een nieuwe opstoot gekregen van de ziekte van Still,een vorm van Reuma met als leukste symptomen hoge koortsaanvallen (tot soms meer dan 41 graden) en gewrichtspijn. Dit zorgt er eigenlijk nog altijd voor dat ik niet op mijn computer geraak en ik enkel mijn tablet bij me kan hebben om op te internetten.

Voor mijn quizletleven is dat laatste de tweede vorm van overmacht geweest, want op magische wijze lukte het niet om in te loggen op de tablet, maar dat probleem is nu opgelost.

Voor de rest gaat het op en af met mij, de pijn is per dag afhankelijk maar heb nog elke ochtend koorts. Ik heb normaal examens maar zal die niet kunnen meedoen terwijl ik normaal 27 juni afstudeer waar ik ondanks een jaartotaal van 83 % niet meer van kan uitgaan dat ik dat diploma krijg op de 27ste.
    En ik zei nieuwe opstoot van de ziekte, want dit is in mijn leven al de derde keer, ookal werd nu pas de juiste diagnose gesteld. 1 op 3 blijft er levenslang last van hebben en echt heel goede medicatie bestaat er niet.
    Dus het gaat nogal meh met mij. Om het allemaal nog sentimenteler en meliger te maken laat deze periode beseffen dat ik nood heb aan een lief voor wat genegenheid. Maargoed, dat zijn andere zorgen, ik ben blij dat ik Q op zijn minst al terug heb in mijn leven.(heart2)

Bespaar me de beterschapswensen en geef me liever wat knuffels.:'D

Liefs,

Jarne

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Wow, dat klinkt echt heel naar, veel beterschap hugs (:

[ bericht aangepast op 14 juni 2018 - 20:17 ]

If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

Ik heb geen bemoedigende woorden voor je, maar ik vind het erg fijn iets van je te horen. Ik hoop dat je snel ups krijgt ipv alleen maar downs. Want je verdient al het goeds in het leven.
    Big hugs, Jarne. ❤

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ik hoop dat je snel beter bent Jarne! We missen je (heart2)

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Ik hoop echt dat je snel weer beter bent want dit klinkt echt als een hel.
    Neem alsjeblieft je rust en ik hoop dat je opknapt.
    (heart2)

Ah wat een crapzooi zeg..
    Heel veel virtuele knuffels van moi! X

We were the forever that didn't last

Awh, wat rot... :(
    Heel veel beterschap!
    *hug*

Oh jee, wat een naar gebeuren, Jarne. D: Als ik je al geen beterschap mag wensen, hoop ik toch in ieder geval dat dit magisch toch de laatste keer is dat je er ooit last van zult hebben, want dat klinkt wel als een heel heftige ingreep op je leven iedere keer - vooral met een timing zoals deze, precies rond examens, bah. Heel, heel veel knuffels. (heart2)

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Ik miste hier inderdaad iets de afgelopen tijd. Wat naar allemaal van die ziekte en klachten.. Hopelijk knap je snel wat op (:

26 - 02 - '16

Meh Jarne, wat balen dat dit vlak voor je diploma moet gebeuren. Ga je het jaar overdoen?

Ahw Jarne, echt niet leuk voor je. :c Ik hoop dat je snel te boven komt. Veel knuffels!

Ik wil een tuin vol egels

Thanks guys, voel me dankzij jullie al een stuk beter!(:

Thorunn schreef:
    Meh Jarne, wat balen dat dit vlak voor je diploma moet gebeuren. Ga je het jaar overdoen?

Er zijn drie opties:
    De klassenraad delibereerd me en dan haal ik normaal mijn diploma zonder examens. (Ik gelukkig.)
    Ik moet herexamens doen in de vakantie. (Ga ik heel rot vinden en waarschijnlijk niet het niveau halen dat je van me mag verwachten.)
    Ik moet mijn jaar overdoen. (Geen optie, in België kan je je diploma bij de examencommissie halen, een heel moeilijk traject, maar beter dan een heel jaar overdoen omdat ik toevallig mijn laatste examens mis. Zou ook heel disrespectvol zijn als je naar mijn resultaten kijkt.)

Ik heb bericht gekregen dat ik zonder gevolg geslaagd ben. Dus geen inhaalexamens.(:

Debbaut schreef:
    Ik heb bericht gekregen dat ik zonder gevolg geslaagd ben. Dus geen inhaalexamens.(:

Ik ben super blij voor je! Na al die pijnlijke tegenslagen is het wel goed dat je nu goed nieuws gekregen hebt. (: -Ik zou het ook erg lullig gevonden hebben moest je hierdoor je jaar helemaal opnieuw moeten doen-.

Misschien wat laat maar ook van mij krijg je een dikke knuffel

Ik weet dat je liever geen beterschapswensen hebt, maar ik hoop dat je toch al wat beter voelt <3

[ bericht aangepast op 25 juni 2018 - 19:29 ]

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Ik ken het onderwijs een beetje en ik denk dat je wss je examens in augustus zal moeten doen. Maar dan is het nog niet gezegd dat je ze allemaal moet doen. Als je latijn-wiskunde studeert qua richting, dan kan het zijn dat je enkel die twee examens moet doen.
    Anderzijds lijkt het mij ook wel dat als de school je situatie kent en je goede resultaten hebt, dat de kans groot is dat je gewoon gedelibereerd wordt.
    K denk niet dat je zou moeten zitten blijven (tenzij dat je het halve jaar afwezig was natuurlijk. Je moet de doelstellingen nl wel behalen )

EDIT: oh ik zie net je update lol
    Gefeliciteerd!!!

[ bericht aangepast op 25 juni 2018 - 19:44 ]

A to the Z

Debbaut schreef:

Woohoo, you go, Jarne! 🙌🏼

Ik wil een tuin vol egels