kijk, ik bedoel. ik snap de kritiek. ik snap hoe deze serie overkomt. seizoen 1 is best wel tragisch slecht voor een best wel groot deel van de tijd, vooral de eerste paar afleveringen.
maar het is MIJN tragisch slechte serie!! het is oké als ik het zeg want ik weet dat het ook heel veel goede kanten heeft en dat de kwaliteit drastisch omhoog schiet na het eerste seizoen, maar het is heel raar om andere mensen het te horen zeggen want ik ben het er niet echt per se compleet mee oneens? maar toch heb ik zo'n automatische reactie van "!!! nee! je hebt het bij het verkeerde eind!" want de intentie is compleet anders. het is trash en dat erken ik maar ik vind het wel heel onprettig om te zien dat niet-fans het trash noemen want dat voelt niet gezellig idk
ik heb mogelijk te veel verdedigende gevoelens over een objectief misschien best matige tv serie maar dammit, dit is belangrijk voor me. laat mensen onproblematische dingen leuk vinden, zelfs als je denkt dat het shit is
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan