Heel leuk en fijn dat je een relatie hebt van 3 maanden, maar om je beste vrienden die je al 6 jaar kent te laten stikken voor hem, gaat mij een beetje te ver. Het hoort BF < Friends te zijn, niet andersom. Misschien weet ik het niet hoe het allemaal zit gezien ik al 5 jaar lang niet verliefd ben geweest, maar als ik mijn vrienden als vuil behandel - zoals jij nu doet - hebben ze al mijn toestemming om aan mijn oor te trekken. Blijkbaar denk jij er anders over want je ging meteen uit de groepsapp - die we overigens al 5 jaar lang hebben. Ik kreeg niet eens de kans om te reageren op je poepgedrag. Je zei alleen wat JIJ wilde zeggen en ging zonder te wachten meteen uit de groep. Wanneer we het goed wilden praten, kraak je ons af door te zeggen dat je niet met ons wilt praten? Ach, dat houdt het op en mag je van mij de pot op. Je praat toch alleen in de app wanneer JIJ iets nodig hebt, wat JIJ wilt, wat JOUW vriendje allemaal voor jou heeft gedaan/gekocht. Allemaal leuk - ik gun het je ook van harte - maar kom niet tegen ons zeggen dat WIJ slechte vrienden zijn. Dat WIJ moeten denken over wat WIJ 'fout' hebben gedaan. Jij bent wel de enige die zo erover denkt, dat zegt al genoeg vind je niet (joehoe)