• ik heb geen verhaal/inspiratie dussss vandaar dat ik even een topic open. (;

    Dit is geen coverstore topic want ik heb dat al eens geprobeerd en voor mij geeft zoiets te veel druk.
    Dus eigenlijk zoek ik gewoon 1 of 2 personen die op zoek zijn naar een cover en that's it. (:

    Mijn covers zijn redelijk simplistisch dus als je graag een cover wil met heel veel foto's op die allemaal zo mooi in elkaar overgaan en waarvan de verschillende lagen duidelijk zichtbaar zijn, ga ik je jammer genoeg moeten teleurstellen.

    In dit topic kan je al mijn covers zien, maar ik zet hieronder alvast de laatste drie die ik heb gemaakt (nee ze zijn gelukkig niet allemaal zwart wit).





    Invullen:
    - Titel (als je een versie zonder titel wil, gelieve dit ook expliciet te vermelden)
    - Kleurenschema (bijvoorbeeld veel blauwe tinten, zwart/wit, heel kleurrijk, ...)
    - De belangrijkste elementen die op de cover moeten staan. (bv. een muziekinstrument, een jonge vrouw, ...) En als je geen idee hiervan hebt, gewoon de sfeer.
    - Samenvatting verhaal of in ieder geval iets waardoor ik beter weet wat voor cover je wil.
    - Eventueel enkele afbeeldingen die zeker verwerkt moeten worden of afbeeldingen waar ik me op kan baseren tijdens het zoeken.
    - Verticaal/horizontaal (de standaardafmeting is 410x522, als je hier van wil afwijken even vermelden)
    - Extra eisen (optioneel)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2018 - 21:36 ]


    The soul needs autumn.

    Ik blijf jouw covers zo prachtig vinden en ik ben nog steeds erg blij met die twee die jij voor mij hebt gemaakt. Momenteel ben ik voorzien, maar mocht ik ooit weer een cover nodig hebben, zal ik zeker bij je aankloppen. Als je dan zin en tijd hebt natuurlijk haha.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Je maakt echt prachtige covers, Lindsey. Wajoooo. *O*


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hey Grace! Oké jouw covers zien er geweldig uit!

    - Titel : nog maar even zonder hehe
    - Kleurenschema: zwart/wit
    - De belangrijkste elementen die op de cover moeten staan : Een simplistische stijl zou heel gaaf zijn! Belangrijk in mijn verhaal (dat zich in de toekomst afspeelt) : Kroon, vijf broers en zussen, leugen, verraad, bloed, Koninklijk Huis,
    -De Koninklijke familie in Cyra krijgt te maken met de andere helft van de familie die de troon voor zichzelf op wil eisen. Er breekt in een rap tempo burgeroorlog uit. De jonge leden van het Koninklijk Huis moeten hun land zien te redden, samen sterk staan en hun geliefden beschermen tegen het geweld dat hun familie beetje bij beetje uit elkaar laat vallen.

    Deze afbeeldingen zijn meer sfeer indicatie dan echt iets wat ik per sé erin moet hebben
    - Kroon 1
    - Kroon 2
    - Kroon 3
    - Klik

    Deze zijn niet van mij, maar geven wel de sfeer weer:

    - Paleis
    - Random pic
    - Verticaal
    - Extra eisen (optioneel)

    Ik hoop dat je er iets mee kunt! X

    [ bericht aangepast op 8 juni 2018 - 10:19 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Eiland schreef:
    Ik blijf jouw covers zo prachtig vinden en ik ben nog steeds erg blij met die twee die jij voor mij hebt gemaakt. Momenteel ben ik voorzien, maar mocht ik ooit weer een cover nodig hebben, zal ik zeker bij je aankloppen. Als je dan zin en tijd hebt natuurlijk haha.


    Dit (: ook voor twee van mijn verhalen, gebruik ik jouw cover hehe. Ik hou van de simpelheid.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Cayline schreef:
    Hey Grace! Oké jouw covers zien er geweldig uit!

    - Titel : nog maar even zonder hehe
    - Kleurenschema: zwart/wit
    - De belangrijkste elementen die op de cover moeten staan : Een simplistische stijl zou heel gaaf zijn! Belangrijk in mijn verhaal (dat zich in de toekomst afspeelt) : Kroon, vijf broers en zussen, leugen, verraad, bloed, Koninklijk Huis,
    -De Koninklijke familie in Cyra krijgt te maken met de andere helft van de familie die de troon voor zichzelf op wil eisen. Er breekt in een rap tempo burgeroorlog uit. De jonge leden van het Koninklijk Huis moeten hun land zien te redden, samen sterk staan en hun geliefden beschermen tegen het geweld dat hun familie beetje bij beetje uit elkaar laat vallen.

    Deze afbeeldingen zijn meer sfeer indicatie dan echt iets wat ik per sé erin moet hebben
    - Kroon 1
    - Kroon 2
    - Kroon 3
    - Klik

    Deze zijn niet van mij, maar geven wel de sfeer weer:

    - Paleis
    - Random pic
    - Verticaal
    - Extra eisen (optioneel)

    Ik hoop dat je er iets mee kunt! X


    Ik kan er zeker iets mee. Vanaf begin ik met het maken van de cover.^^

    En de anderen: bedankt voor de lieve complimenten. ♡♡♡


    The soul needs autumn.

    Cayline schreef:
    Hey Grace! Oké jouw covers zien er geweldig uit!

    - Titel : nog maar even zonder hehe
    - Kleurenschema: zwart/wit
    - De belangrijkste elementen die op de cover moeten staan : Een simplistische stijl zou heel gaaf zijn! Belangrijk in mijn verhaal (dat zich in de toekomst afspeelt) : Kroon, vijf broers en zussen, leugen, verraad, bloed, Koninklijk Huis,
    -De Koninklijke familie in Cyra krijgt te maken met de andere helft van de familie die de troon voor zichzelf op wil eisen. Er breekt in een rap tempo burgeroorlog uit. De jonge leden van het Koninklijk Huis moeten hun land zien te redden, samen sterk staan en hun geliefden beschermen tegen het geweld dat hun familie beetje bij beetje uit elkaar laat vallen.

    Deze afbeeldingen zijn meer sfeer indicatie dan echt iets wat ik per sé erin moet hebben
    - Kroon 1
    - Kroon 2
    - Kroon 3
    - Klik

    Deze zijn niet van mij, maar geven wel de sfeer weer:

    - Paleis
    - Random pic
    - Verticaal
    - Extra eisen (optioneel)

    Ik hoop dat je er iets mee kunt! X


    Wat vind je van deze? Of is hij te donker? Ik kan ook gelijkaardige lichtere versie proberen te maken of iets totaal anders. (:




    edit; hier is de lichtere versie

    [ bericht aangepast op 9 juni 2018 - 15:43 ]


    The soul needs autumn.

    Bij nader inzien heb ik nog wel iets wat een nieuwe cover nodig heeft. Als er nog iemand anders interesse heeft, mag je diegene verder helpen in plaats van mij; ik heb immers al twee covers.

    - Titel: Lacuna
    - Kleurenschema: Minimalistisch, en veel contrasterend zwart met wit, denk ik, maar het verhaal heeft veel met lila.
    - De belangrijkste elementen die op de cover moeten staan: Handboeien. En een zwartharige jongen met een roodharig mollig meisje. Dit is mijn huidige cover. Die jongen matcht eigenlijk perfect met mijn hoofdpersonage. Dat je het even weet hehe.
    - Samenvatting verhaal of in ieder geval iets waardoor ik beter weet wat voor cover je wil.



    De negentienjarige Jesse zit voor een week onlosmakelijk verbonden aan Romy. Een sociaal experiment. Dat was wat ze zeiden. Dat was ook meteen alles wat ze zeiden. Er werd niet verteld wat er onderzocht werd. Dan zouden de resultaten misschien worden beïnvloed.
          De enige reden dat hij het deed, was voor het geld. Hij hoefde slechts een week aan een meisje vast te zitten en dan zou hij driehonderd euro uitbetaald krijgen.       Misschien hield hij het wel langer vol. Elke week zou hij er driehonderd piek bij krijgen. Wat hij daar wel niet van kon kopen.
          En Romy? Zij deed het voor de wetenschap. Het geld was een leuke bijkomstigheid, maar ze deed het toch echt om de mensheid aan meer kennis te helpen. Daarnaast zou het haar communicatieve vaardigheden misschien nog wel kunnen opkrikken.

    Op 21 maart was het zover; random werden er paren gemaakt. De klik die te horen was, toen de handboeien vastgemaakt werden, klonk definitief.
    Jesse zat echt aan het mollige meisje vast. Het experiment was nog geen minuut bezig en hij had al spijt. Hoe moest hij een week overleven met het meisje dat niet leek te spreken?


    ✕ ✖ ✕



    You are so fucking annoying, I like it.

    - Eventueel enkele afbeeldingen die zeker verwerkt moeten worden of afbeeldingen waar ik me op kan baseren tijdens het zoeken. Eigenlijk bovenstaande cover? Like, die jongen past perfect bij de omschrijving van Jesse. Ik zal kijken of ik iets kan vinden voor Romy. Romy?
    Oeh, dit is ook nog wel een goede Jesse. Of dit.
    Oké, anyway. Deze afbeeldingen zijn een leidraad. Je hoeft ze obviously niet te gebruiken, maar nu heb je wel een idee hoe ik de karakters in mijn hoofd heb. Er hoeft natuurlijk überhaupt geen mens op de cover te staan, maar goed. Het is wel een beetje belangrijk dat naar voren komt dat ze niet blij zijn dat ze elkaar als partner hebben, maar er moet toch wat passie ofzo zijn?
    - Verticaal/horizontaal (de standaardafmeting is 410x522, als je hier van wil afwijken even vermelden) Verticaal. Verder zou ik het wel graag wat groter hebben, maar wel dezelfde verhouding. 820 x 1044 ofzo?
    - Extra eisen (optioneel) Aesthetically pleasing is a must. En liever geen username erop. EN JE COVERS ZIJN ZO MOOI.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Eiland schreef:
    Bij nader inzien heb ik nog wel iets wat een nieuwe cover nodig heeft. Als er nog iemand anders interesse heeft, mag je diegene verder helpen in plaats van mij; ik heb immers al twee covers.

    - Titel: Lacuna
    - Kleurenschema: Minimalistisch, en veel contrasterend zwart met wit, denk ik, maar het verhaal heeft veel met lila.
    - De belangrijkste elementen die op de cover moeten staan: Handboeien. En een zwartharige jongen met een roodharig mollig meisje. Dit is mijn huidige cover. Die jongen matcht eigenlijk perfect met mijn hoofdpersonage. Dat je het even weet hehe.
    - Samenvatting verhaal of in ieder geval iets waardoor ik beter weet wat voor cover je wil.
    (...)

    - Eventueel enkele afbeeldingen die zeker verwerkt moeten worden of afbeeldingen waar ik me op kan baseren tijdens het zoeken. Eigenlijk bovenstaande cover? Like, die jongen past perfect bij de omschrijving van Jesse. Ik zal kijken of ik iets kan vinden voor Romy. Romy?
    Oeh, dit is ook nog wel een goede Jesse. Of dit.
    Oké, anyway. Deze afbeeldingen zijn een leidraad. Je hoeft ze obviously niet te gebruiken, maar nu heb je wel een idee hoe ik de karakters in mijn hoofd heb. Er hoeft natuurlijk überhaupt geen mens op de cover te staan, maar goed. Het is wel een beetje belangrijk dat naar voren komt dat ze niet blij zijn dat ze elkaar als partner hebben, maar er moet toch wat passie ofzo zijn?
    - Verticaal/horizontaal (de standaardafmeting is 410x522, als je hier van wil afwijken even vermelden) Verticaal. Verder zou ik het wel graag wat groter hebben, maar wel dezelfde verhouding. 820 x 1044 ofzo?
    - Extra eisen (optioneel) Aesthetically pleasing is a must. En liever geen username erop. EN JE COVERS ZIJN ZO MOOI.


    Ik ga zo snel mogelijk aan de slag! Ik denk dat ik er maandag aan kan beginnen want morgen moet ik eerst een paper afwerken.^^


    sjfskfh dank je, jouw verhaalideeën zijn altijd zo goed! Ik moet ze echt eens gaan lezen eigenlijk waarom ben ik dat nog niet aan het doen??


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    (...)

    Wat vind je van deze? Of is hij te donker? Ik kan ook gelijkaardige lichtere versie proberen te maken of iets totaal anders. (:




    edit; hier is de lichtere versie




    Hé Grace, bedankt!
    Ze zien er mooi uit! However haha, zou je iets aan kunnen passen?
    De eerste is inderdaad net iets te donker voor mij, de tweede is weer heel fijn en licht. En ik ben echt dol op dat silhouet helemaal achteraan, zou je daar meer focus op kunnen leggen en wat minder op het plafond? En zou je kunnen experimenteren met de kroon? Ik vind hem juist heel gaaf onderaan! Ik zat ook te denken aan dat er misschien bloed vanaf de kroon drupt, maar ik weet niet hoe goed je dat allemaal kan maken hahaha.
    Hopelijk ben ik niet te moeilijk bezig X


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    (...)


    Hé Grace, bedankt!
    Ze zien er mooi uit! However haha, zou je iets aan kunnen passen?
    De eerste is inderdaad net iets te donker voor mij, de tweede is weer heel fijn en licht. En ik ben echt dol op dat silhouet helemaal achteraan, zou je daar meer focus op kunnen leggen en wat minder op het plafond? En zou je kunnen experimenteren met de kroon? Ik vind hem juist heel gaaf onderaan! Ik zat ook te denken aan dat er misschien bloed vanaf de kroon drupt, maar ik weet niet hoe goed je dat allemaal kan maken hahaha.
    Hopelijk ben ik niet te moeilijk bezig X


    Ik zal verschillende versies met een kroon maken!
    Grappig genoeg had ik ook een beeld voor me van een kroon waar het bloed van afdrupte, maar ik vond maar geen goede afbeelding en zelf maakte zag er echt niet. Ik zal hier ook nog wat mee proberen te experimenteren.^^

    En je bent niet moeilijk hoor! :'D


    The soul needs autumn.

    Geen idee of je nog een aanvraag nodig hebt, maar zo ja, alsjeblieft haha

    Titel Ponderland
    Kleurenschema Rood en zwart zijn denk ik de twee belangrijkste kleuren haha
    De belangrijkste elementen die op de cover moeten staan Een keukenmes haha.
    Samenvatting Het verhaal gaat over twee zussen die een recorder vinden met aanwijzingen hoe ze de Boeman zouden moeten opsluiten. Eerst geloven ze er niks van, tot ze bovennatuurlijke moordenaars op zich af krijgen gestuurd. Het genre is horror met wat fantasy.
    Afbeeldingen Niks hoeft er perse in, maar dit is de huidige cover. De hoofdpersoon is 14 jaar, kleed zich lichtelijk alternatief, heeft donker haar, blauwe ogen en sproeten. Ze hoeft er niet op, maar als je dat nodig mocht hebben heb je hier de informatie.
    Verticaal/Horizontaal Verticaal.


    obsessive rage

    Abbunny schreef:
    Geen idee of je nog een aanvraag nodig hebt, maar zo ja, alsjeblieft haha

    Titel Ponderland
    Kleurenschema Rood en zwart zijn denk ik de twee belangrijkste kleuren haha
    De belangrijkste elementen die op de cover moeten staan Een keukenmes haha.
    Samenvatting Het verhaal gaat over twee zussen die een recorder vinden met aanwijzingen hoe ze de Boeman zouden moeten opsluiten. Eerst geloven ze er niks van, tot ze bovennatuurlijke moordenaars op zich af krijgen gestuurd. Het genre is horror met wat fantasy.
    Afbeeldingen Niks hoeft er perse in, maar dit is de huidige cover. De hoofdpersoon is 14 jaar, kleed zich lichtelijk alternatief, heeft donker haar, blauwe ogen en sproeten. Ze hoeft er niet op, maar als je dat nodig mocht hebben heb je hier de informatie.
    Verticaal/Horizontaal Verticaal.


    Ja hoor, je bent dan wel de laatste.^^

    Het kan wel tot zeker na het weekend duren voordat ik een eerste versie klaar heb. (:


    The soul needs autumn.

    Grace schreef:
    (...)

    Ik zal verschillende versies met een kroon maken!
    Grappig genoeg had ik ook een beeld voor me van een kroon waar het bloed van afdrupte, maar ik vond maar geen goede afbeelding en zelf maakte zag er echt niet. Ik zal hier ook nog wat mee proberen te experimenteren.^^

    En je bent niet moeilijk hoor! :'D


    Oké, uiteindelijk is er maar één versie waar ik tevreden van ben. Het is wel niet zwart-wit.
    Met dat bloed heb ik echt geprobeerd, maar het zag er altijd zo overdreven fake uit! :/ ik kan nog wat dingen uitproberen als je wilt, maar misschien dat ik dan eerst even aan iemand anders cover ga werken en dan terug bij die van jouw kom.^^


    The soul needs autumn.

    Ik ben dit topic even uit het oog verloren, maar vanmiddag ga ik aan de twee andere coveraanvragen beginnen. (:


    The soul needs autumn.

    Vanwege persoonlijke redenen ben ik niet zo heel aanwezig op Quizlet momenteel en staat ook mijn creativiteit op een laag pitje. Ik ga dus jammer genoeg de 2 andere covers niet kunnen maken, sorry daarvoor. 😔


    The soul needs autumn.