Als je woordjes wil leren zou ik duolingo gebruiken of Memrise. However, echt de taal leer je er niet mee. Ik zou gaan voor innovative 101. Wel betaald, maar je krijgt een week gratis. Daarna is het 4 dollar per maand. Zou toch ook een Lesboek nemen Gelukkig staat yt ook vol filmpjes!
Ik raad je echt aan om op te zoeken welk lesboek het meest wordt gebruikt om Italiaans te leren. Ikzelf was er bijvoorbeeld achtergekomen dat de boeken Genki I en II zeer vaak worden gebruikt door mensen die Japans leren en toen heb ik de PDF's van die boeken gewoon online gevonden.
Duolingo is heel handig voor vocabulaire en wat grammatica, maar om de basis echt onder de knie te krijgen werkt een ouderwets lesboek toch het beste, naar mijn ervaring. Oh, de app Drops is ook erg leuk om woordenschat te vergroten.
Succes! c:
Weet je toevallig waar deze PDF's te vinden zijn? Ik ben sinds kort bezig met Japans leren, en een lesboek zou wel ideaal zijn
(zat er over na te denken om die van Genko te kopen, maar als ze op internet staan haha)
[ bericht aangepast op 6 juni 2018 - 21:44 ]
SIC | PARVIS | MAGNA