Again, door het topic bookbuds kwam ik op het idee om iets soortgelijks te doen (dus credits naar Vervaagd), maar dit keer niet met boeken of films, maar met series. Het idee is als volgt: iedereen die mee wilt doen stuurt een lijstje in van vijf series die je nog wil zien of af wilt kijken. Elke vier weken randomize ik de lijst en komen daar vier series uit (omdat series een best grote inverstering zijn lijkt vijf me beter zodat er hopelijk altijd wat voor iedereen bij zit). Je hoeft zeker niet alles te kijken, mag wel natuurlijk, maar wat me wel leuk lijkt als je in ieder geval van elke serie de eerste aflevering kijkt.
Edit: van series boven de 5 seizoenen een tweesplitsing. Dus als die gerandomized wordt, blijft hij er twee keer 4 weken in staan. Zodra je de serie gezien hebt, mag je deze een beoordeling geven, tussen de 1 en de 10 sterren gelijk aan IMDB dus. Aan het eind van de vier weken komt daar een gemiddelde uit, wat bij de serie komt te staan en wat ook leuk is om te vergelijken met het gemiddelde van IMDB. (Je mag ook zeker een beoordeling geven als je de serie al gezien hebt.) Wie doet er mee? [geef even je top 5 door] Koldovstoretz Trippy Amari TrippaSnippa Cortes Fonollosa Pixielisje CarIyIe Eostre Croweater To be watching Currently watching // seriemaand 1 11 juni tot 9 juli Altered Carbon trailer / 7 Versailles trailer Black Mirror trailer Homeland trailer Archive |
[ bericht aangepast op 17 juni 2018 - 12:59 ]
The soul is like an appendix: I literally dont even use it.