20 • Outside, party • Fabian & Rafael • outfit
Schijnbaar had Rafael niet verwacht van haar dat ze hem zou wijzen op de alcohol die ze eerder in de keuken had zien staan - de verbazing was van zijn gezicht af te lezen namelijk. 'Dat zal ik in gedachten houden.' was echter zijn antwoord, waardoor ze knikte. Daarna had Fabian hen gevraagd of ze al iemand hadden gezien die ze wel zagen zitten en ze had er antwoord op gegeven - een antwoord dat haar momenteel het beste leek. Rafael had inmiddels een grijns op zijn gezicht gekregen, eentje waarvan ze niet zo goed wist wat ze daar nu mee moest doen.
'Ik denk dat ik me daarbij aansluit.' deelde Rafael mee, waardoor Jill haar blik richting hem verplaatste. 'Veel zijn leuk voor een nachtje, maar hebben verder weinig inhoud, nietwaar?' Jill kon het niet laten om haar wenkbrauwen op te trekken terwijl ze toe keek hoe Rafael Fabian een duwtje gaf.
'Maar aangezien jij met de vraag komt, heb je ons iets op te biechten?' Jill moest toegeven, ze vond het wat sneu voor Fabian. Hij leek al wat onzeker te zijn en als dan zo'n jongen als Rafael hem zo zou plagen.. het waren haar zaken niet maar ze vond het toch wat sneu. Zodra ze haar blik dan ook op Fabian richtte, zag ze dat hij knalrood was geworden en Fabian keek haar ook niet meer aan.
'Ten eerste: nee. Ik heb ondervonden dat iedereen wat te vertellen heeft, zolang je de moeite neemt om erachter te vragen.' Jill kon een glimlachje niet onderdrukken, hij probeerde het vrouwelijke geslacht te verdedigen en dat was toch wel aandoenlijk. Alweer. 'En ten tweede... Ik heb wel wat gezien wat me aanstaat ja. Maar zoals Jill eerder al opmerkte, is het uiterlijk niet alles.' Fabian keek haar eindelijk weer aan en glimlachte wat voorzichtig - en die glimlach beantwoordde ze met een geruststellende glimlach. Ze dronk de rest van haar cocktail op en zette het lege glas weg, waarna haar blik op het zwembad viel. Ergens had ze zin in een duik maar dat voorstellen.. zou zo vreemd zijn.
''Maar, Rafael, weet je zeker dat het aan je bedpartners ligt of heb je zelf gewoon weinig inhoud?'' vroeg ze uiteindelijk terwijl ze naar Rafael keek, opnieuw met diezelfde, speelse en wat uitdagende glimlach - al stonden haar ogen wat.. onschuldig. Ze kon het niet laten, hij had Fabian zich ongemakkelijk laten voelen en hoewel Rafael het type leek dat zich niet snel van de wijs liet brengen.. misschien zou het haar toch lukken.
|
|