Door het topic bookbuds kwam ik op het idee om iets soortgelijks te doen (dus credits naar Vervaagd), maar met films in plaats van boeken. Het idee is als volgt: iedereen die mee wilt doen stuurt een lijstje in van vijf films die je nog wilt zien en aan het eind van elke week randomize ik die lijst en komt er een film uit die we die week gaan kijken. Je hebt vervolgens een hele week om die film te kijken en het erover te hebben etc. en de week erna doen we weer hetzelfde. Zo kan je je watchlist afkijken (die van mij is namelijk echt huge) en leer je ook andere films kennen!
Zodra je de film gezien hebt, mag je deze een beoordeling geven, tussen de 1 en de 10 sterren gelijk aan IMDB dus. Aan het eind van de week komt daar een gemiddelde uit, wat bij de film komt te staan en wat ook leuk is om te vergelijken met het gemiddelde van IMDB. (Je mag ook zeker een beoordeling geven als je de film al gezien hebt.) Wie doet er mee? [geef even je top 5 door] Illyrians Vervaagd Morrigann Amari Arcenciel ArabelIa Egorova Ascian HlPPIE Jug Eostre Trippy AroonCat To be watching Currently watching // filmweek 7 19 juli tot 25 juli 10 Cloverfield Lane trailer Love, Simon trailer / 6 Archive |
[ bericht aangepast op 20 juli 2018 - 13:20 ]
The soul is like an appendix: I literally dont even use it.