• Ik weet niet meer wat het precies was maarbon (:
    Ik was dus op mn gemakje mn map van frans in orde aan het steken want dat was erg dringend nodig (:
    En toen zag ik reclame op tmf van dat bij de première van dat ding kan aanwezig zijn ofzo (: Op 3 december ja (:
    Nouja je moest in ieder geval Tokio smsen naar een nummer (;
    Ik dacht ik meld het ffies ofzo ('=



    Dank aan het kindje dat me verbeterde (:

    Het gaat erom dat je een exclusieve premiere van de dvd kan gaan kijken op 3dec(my birthday) in Brussel.

    ik heb al een sms verstuurd (':


    We'll never be as young as we are tonight

    Het gaat erom dat je een exclusieve premiere van de dvd kan gaan kijken op 3dec(my birthday) in Brussel.


    Aahn (:
    zo
    Nouja (:
    Ik was te druk bezig met mn frans om het goed te horen (:
    Wtfuck, frans x'd

    Maa is die dit keer ook nederlands ondertiteld ?? Want anders snap k ze moeilijk 0.o


    ...

    dat heb ik al gehad met de vorige dvd.
    Niets bijzonders aan.
    En iedereen gilt erdoorheen als bill in beeld komt. Echt té dom.

    Maa is die dit keer ook nederlands ondertiteld ?? Want anders snap k ze moeilijk 0.o

    Dunnoo,
    vast niet (:

    dat heb ik al gehad met de vorige dvd.
    Niets bijzonders aan.
    En iedereen gilt erdoorheen als bill in beeld komt. Echt té dom.

    wtf (: Zielige keindjes ^^

    (...)
    Dunnoo,
    vast niet (:


    NOUWWW !! k haat het echt als da nie zo iss.. Hope van wel !! Maa waarom doen ze dat toch niet ?


    ...

    dat heb ik al gehad met de vorige dvd.
    Niets bijzonders aan.
    En iedereen gilt erdoorheen als bill in beeld komt. Echt té dom.

    Komaan het is maar Bill hoor. Ik zou wel willen gaan but ik ga niet mogen en als het er zo aan toe gaat dan, nee danke ik koop hem wel gwn heb ik meer kans dat ik hem daadwerkelijk zie en hoor.

    Kan iemand die nr geven om naar te sms'en?
    K heb da blijkbaar gemist (:


    I need you like a heart needs a beat

    Tokio naar 3373 xd


    We'll never be as young as we are tonight

    heb ik gedaan maar ik win het vast niet =(

    Hm ja, t was best dom. Like het is maar een video O.O
    En ik vind het leuker om zoiets te kijken met bekende enzo. Die voorpremiere was echt niets bijzonders. Maarja, maar kijke of we weer mogen en of ik dan weer mee moet met zusje enzo x'D

    jongeh zonde van je geld o.o
    Die dvd zie je 1 dag eerder ofzo, boeiend x'D
    Ik vind het echt zonde van je btg als je hiervoor smst o.o ze willen gewoon geld aan ze verdienen, once again.

    jongeh zonde van je geld o.o
    Die dvd zie je 1 dag eerder ofzo, boeiend x'D
    Ik vind het echt zonde van je btg als je hiervoor smst o.o ze willen gewoon geld aan ze verdienen, once again.


    Jaah je hebt eigelijk wel gelijk.
    En ik las net je reactie,
    Omfg wie begint er nu te krijsen als ge Bill op tv ziet :S (int echt tot daar aan toe)
    Dan noem ik nu is geobserdeerde kinderen die precies geen leven hebben (sorry alst nogal cru oer komt maar zo denk ik er nu eenmaal over)


    I need you like a heart needs a beat