Hellow. Al jaren lijkt het mij cool om mijn haren te kleuren. Máár ik wilde mijn integriteit behouden (ofzo, idk) maar vooral ook niet mijn haar kapot maken. Nu de laatste tijd is mijn wilde kant wat boven gekomen en wil ik toch mijn haar kleuren. Met de geweldige google ben ik erachter gekomen dat kleurspoelingen niet echt schadelijk zijn. Klopt dit? Zo ja, dan heb ik hier een heel aantal vragen. Zo nee, wat is dan een manier om onschadelijk je haar te verven?
Hoe gaat het in zijn werk? Wat zijn jullie ervaringen bij het aanbrengen van de verf? Hebben jullie het zelf gedaan, of door een kapper laten doen? Hoe lang de tijd heb je hiervoor genomen? Hoe lang blijft het zitten? Hebben jullie nog tips?
Voor de nieuwsgierigen. Ik heb bruin haar, en ik wil graag een paarse ombre. Of de onderkant paars, onder de rest van het haar, zodat als je het optilt, dat je het dan ziet. En later wil ik misschien ook lavender, blauw, en rood doen.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt