• Ik was net aan het genieten van oude Eurovisionliedjes en - of course - kan ABBA niet aan dat lijstje ontbreken en toen ik googlede ZAG IK DAT ZE IN DECEMBER TWEE NIEUWE LIEDJES UITBRENGEN??? Ik ben meer dan twee weken te laat met deze ontdeking, maar ...

    ... WHO ELSE IS EXITED???
    fren i just know you are


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    oké sorry voor het overmatig gebruik van hoofdletters in de titel mods maar ik ben excited dus ik denk dat dat een goede reden is??? :D

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 18:17 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mathilda schreef:
    oké sorry voor het overmatig gebruik van hoofdletters in de titel mods maar ik ben exited dus ik denk dat dat een goede reden is??? :D




    OT: Ben eigenlijk nooit echt fan geweest van ABBA.:x


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)



    OT: Ben eigenlijk nooit echt fan geweest van ABBA.:x



    (nu komt m'n hele titel niet meer over :C)

    &


    (oké sorry maar ik vind deze gif hilarisch. luv u xxx)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hahaha ja ik wist dat al en er komt ook een nieuwe mama mia film en ABBA gaat touren met hologrammen van hoe ze er uit zagen in de jaren dat ze nog actief waren


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Jaaa! ik ben geen grote fan van abba. Als in, ik vind hun liedjes en de film mamma mia leuk, maar daar blijft het bij. Maar ik ben in ieder geval benieuwd wat ze er van gaan maken!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben nog nooit zo klaar geweest voor nieuwe muziek


    wat was dit ookalweer

    OMG ECHT


    And then we'll see it.