Hey, wat een interessant idee!
Oke, hier een klein probleem. Ik weet niet of ik het ga uitgeven of niet. Dit is natuurlijk wel de bedoeling, maar ik zit nu nog in proeflezers proces. Als ik besluit het uit te geven, zou ik je met alle liefde een vergoeding willen geven
Titel van je verhaal: De Drager van de Kroon
Ondertitel: -
*Auteursnaam: C.Ehres
*Samenvatting: De Koninklijke familie in Cyra krijgt te maken met de andere helft van de familie die de troon voor zichzelf op wil eisen. Er breekt in een rap tempo burgeroorlog uit. De jonge leden van het Koninklijk Huis moeten hun land zien te redden, samen sterk staan en hun geliefden beschermen tegen het geweld dat hun familie beetje bij beetje uit elkaar laat vallen.
*Genre: Young Adult
*Sfeer: Het lijkt me te gek om een mooie, cleane cover te hebben. Jenna Moreci's 'Eve: The awakening' is bijvoorbeeld iets wat ik gaaf vind.
Er komt redelijk wat geweld in voor, maar ook de liefde van de vijf broers en zussen die ze voor elkaar hebben, dus misschien kun je daar iets mee? Haha.
'Drager van de Kroon.' Gaat om regeren, koninklijk huis, welvaart, rebellen, familie, en leugens.
De kroon is, zoals de titel van mijn verhaal suggereert, wel belangrijk in mijn verhaal.
Dit is mijn eigen cover tot nu toe, maar ik denk dat er zeker een betere cover out there is.
*Uiterlijk personages: Als je eventueel geen ideeën hebt voor een cover, ik heb zelf een quick sketch van mijn personages, maar again lol mijn tekenen is niet geweldig.
Hopelijk lukt het! En anders niet
Ik begrijp dat er heel veel tijd in zoiets gaat zitten!
X Cayline
[ bericht aangepast op 11 mei 2018 - 12:47 ]
SIC | PARVIS | MAGNA