• Hellooo!

    Wij, Hiddleston (Natas) en ik zijn op zoek naar users tussen de leeftijd 9-13 die ons een handje kunnen helpen. Wij willen samen meedoen aan een schrijfwedstrijd waarvoor we een detectivestory moeten schrijven voor lezers tussen de leeftijd 9-12. Maar aangezien wij die leeftijd al een hele tijd geleden zijn gepasseerd, weten we eigenlijk niet wat "de jeugd" tegenwoordig leest en hoe spannend die verhalen kunnen/mogen zijn. Niet alleen dat, voor het verhaal willen we ons graag meer verdiepen in wat jullie bezighoudt: naar welke muziek luisteren jullie? Waar zijn jullie fan van? Wat kijken jullie? Wat doen jullie zo al in je vrije tijd? Over welke onderwerpen lezen jullie graag? Zulke dingen.
    Dus wie kan ons daarmee helpen? ^^

    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 15:20 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik luister graag naar Justin Bieber
    Ik ben fan van Harry Potter
    Ik kijk graag naar paarden films, zoals Stormwind
    In mijn vrije tijd rijd ik paard
    Ik lees graag over paarden
    Als ik ga shoppen koop ik het liefste boeken of squishy's
    Mijn lievelingseten is patat
    Mijn lievelingskleur is turkooisblauw

    Ik wil je wel helpen, maar ik heb helaas misschien morgen en anders donderdag pas tijd. 13, trouwens.


    -

    Ik zou graag willen helpen, maar ik ben al bijna zeventien helaas. Ik zie wel dat er andere Q’ers jullie kunnen en willen helpen, dus ik wens veel succes en plezier met jullie verhaal en misschien wel een prijs!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Mijn broertje en zusje zijn beide 11, ik hen ze de vragen beide gesteld:

    Broertje:
    Ik ben fan van Snuf de hond, anders lees ik eigenlijk niet, want hij houd eigenlijk niet zo van lezen, maar Snuf is de juiste spanning en sensatie. Verder hou ik van gamen, tabletten en voetballen. Ik voetbal veel in mijn vrije tijd en op tv kijk ik altijd naar The Thundermans, Labrats. (van die comedy Nickelodeon shit)

    Mijn zusje:
    Ik lees over het algemeen niet zo heel veel, als ik lees, lees ik typische meiden verhalen (She belongs to the "GirlyGirly" group) Wat ik absoluut niet lees, is boeken met Ik-perspectief, dat vind ik vreselijk! Ik ben fan van Maan en kijk net zoals mijn broertje Nickelodeon


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Er is een YA boekengroep op FB, misschien kan je daar dit bericht ook plaatsen? Zijn wel wat oudere mensen, maar die hebben misschien ook nog wel broertjes of zusjes oid en dan heb je misschien eerder boekenlezers te pakken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben dertien, heeeyy!

    Ik lees boeken die mijn zus ook kan lezen en die is bijna achttien.
    Alleen dingen met een echt verhaal zijn voor mij interessant,
    je hebt namelijk ook van die rommelige/korte verhalen die niet op de achterkant slaan.

    Favoriete genres: detective, drama, fantasy, maar ook andere categoriën lijken me wel leuk.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 19:20 ]


    She wears a crown built from her spine and modesty. With sparkling Jewels to represent her each and every quality.

    Ik ben inmiddels al lang geen 9-13 meer. Maar want ik graag las rond die leeftijd was "De Bende van de Korenwolf", "Hoe overleef ik..." Reeks en andere spannende verhalen. (Als er humor in zat vond ik dat alleen maar een bonus). Helaas ken ik geen kinderen van die leeftijd, aangezien ik enig kind ben en mijn neefje en nichtjes hier nog te jong voor zijn (4-8)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ah super veel reacties al! Tof!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Tragically schreef:
    Ik ben inmiddels al lang geen 9-13 meer. Maar want ik graag las rond die leeftijd was "De Bende van de Korenwolf", "Hoe overleef ik..." Reeks en andere spannende verhalen. (Als er humor in zat vond ik dat alleen maar een bonus). Helaas ken ik geen kinderen van die leeftijd, aangezien ik enig kind ben en mijn neefje en nichtjes hier nog te jong voor zijn (4-8)

    Die boeken waren de shit. Ik weet nog zo goed dat ik die oudere broer uit de Bende van de Korenwolf zo stoer vond. :')


    ars moriendi

    Ik ben mentaal nog negen, telt dat?(nerd)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oooh... Op die leeftijd vond ik The Graveyard Book echt geweldig! Voor de rest kan ik niet echt helpen denk ik... heb klassen overgeslagen dus ik groeide vrij snel uit de kinder/jeugdboeken door school (huil)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    EdensGate schreef:
    (...)
    Die boeken waren de shit. Ik weet nog zo goed dat ik die oudere broer uit de Bende van de Korenwolf zo stoer vond. :')

    Pepijn! Met zijn gekleurd haar en piercings! Ik vond hem ook zo geweldig haha. Dat hij Eef en Jonas (?) -ik dacht dat zijn jongere broertje zo heette maar dat kan ook anders zijn- eigenlijk niet zag staan, maar zodra hij Nina zag, deed hij alles voor d'r. (Voordeel van de jongste zijn denk ik haha).
    Zijn naam vond ik wat minder stoer, want om een of andere reden deed het me aan peperkoek denken :x


    OT: Ik kan me ook nog een boek voor de geest halen dat "Zwarte sneeuw" (Over een gezin dat in de koolmijnen werkte) heette, dit vond ik ook erg interessant. Wat mij ook erg bij gebleven is is het boek "Blauwe plekken" (over een meisje dat door haar moeder mishandeld werd).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Pepijn! Met zijn gekleurd haar en piercings! Ik vond hem ook zo geweldig haha. Dat hij Eef en Jonas (?) -ik dacht dat zijn jongere broertje zo heette maar dat kan ook anders zijn- eigenlijk niet zag staan, maar zodra hij Nina zag, deed hij alles voor d'r. (Voordeel van de jongste zijn denk ik haha).
    Zijn naam vond ik wat minder stoer, want om een of andere reden deed het me aan peperkoek denken :x
    .

    Omg jaaa, Pepijn! :'D It's all coming back to me now haha. Hij vond alles altijd kinderachtig maar deed alles voor Nina en oma, zoals dat circus stiekem opzetten. Ik verslond die boeken echt, naast de Hoe overleef ik serie ook idd. Oooh, simpelere tijden. <'3


    ars moriendi