Dit weer brengt me toch altijd enigszins in de stress. Aangezien ik walvisformaat ben -niet overdreven- durf ik met dit weer nooit iets te dragen. Nu heb ik toch last van een zonallergie dus ik ga sowieso weinig naar buiten als de zon zo schijnt, maar 's avonds bijvoorbeeld of op school, weet ik nooit wat ik wel of niet mag dragen met mijn lichaam. Like, ik hou ontzettend rekening met anderen want ik draag nooit iets straks, zorg altijd dat ik een lange broek of jurk draag, bedek altijd mijn bovenarmen zodat ik zo min mogelijk aanstoot geef en dat is allemaal super leuk en aardig maar jongens, KOM OP. DEZE WALVIS HEEFT HET OOK GEWOON WARM, NET ZOALS JULLIE IN SHORTS EN LEUKE JURKJES. En ik zou gewoon zo graag eens een keer 's avonds, als ik met vrienden in een parkje zit, ook gewoon mijn vest uit willen trekken en iets met spagettibandjes kunnen dragen. Of een jurkje tot net iets boven m'n knie.
Dus voilá, mijn vraag voor jullie: zouden jullie het heel erg walgelijk vinden als je een walvis voorbij zag flipperen in een hemdje met spaghettibandjes op dagen als deze? Of hebben jullie nog leuke tips?
[ bericht aangepast op 18 april 2018 - 16:07 ]
Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"