Ledecky schreef:
(...)
Dit hebben wij als mods ook al eens voorgesteld, maar dat zou negatief zijn voor mogelijke nieuwe leden. Door het forum openbaar te houden, kunnen niet-leden zien wat er hier 'te doen is' en verschijnt het ook in de zoekresultaten op Google.
Oh sorry, daar had ik geen idee van! ^^ Maar muh, in alle eerlijkheid wringt die reden wel een beetje (al is het commercieel gezien overigens heel begrijpelijk!), al is dat misschien ook wel omdat de negatieve effecten voor mij als user meer zichtbaar zijn dan de positieve. Misschien is het toch een soort van doenlijke oplossing om alleen bepaalde subfora besloten te maken (denk aan de subfora waar vaak gevoelige, persoonlijke topics verschijnen)?
Liefde, Vriendschap & Familie is zo'n subforum waar best vaak beladen topics worden geplaatst en dan zou een veilige omgeving voor de huidige users creëren voor mij ook zeker niet als een verkeerd doel klinken.
Of dat een user het zelf kan aangeven voor door hem/haar gestarte topics, net zoals bij diens profiel of creaties.
Overigens wil ik hierbij niet voor mijn beurt praten hoor, want het topic gaat over een IP-ban, haha. Ik probeer puur even mee te denken, want ik kan me voorstellen dat dit iets is waar we eigenlijk allemaal een beetje wanhopig en misselijk van worden. (no_chears)
She's imperfect but she tries