• ...want ik zit al sinds donderdagavond zonder telefoon. Ik heb dus op donderdag mijn telefoon perongeluk laten liggen bij de huiswerkbegeleiding, en toen ik m ging halen was hij dicht. Op vrijdag was hij blijkbaar ook dicht en in het weekend is ie sowieso niet open, wat dus betekent dat ik tot maandagmiddag zonder telefoon zit :')
    Wat dus echt zeer onhandig is, want ik moet vanavond oppassen en die mensen kunnen me dus niet bereiken. Ook heb ik echt geen idee waar mijn Ipad op dit moment uithangt dus ik weet in principe niet hoe ik mijn vriendin ga herinneren aan het feit dat we moeten oppassen.
    Fijn dit, heel, heel fijn.
    Al mijn snapstreaks ook weg nu :(

Hebben jullie deze week nog iets onhandigs gedaan?

~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

Ah dat is zeker niet handig nee!
    Ik zou waarschijnlijk ook gelijk afkickverschijnselen krijgen haha. Ben veel te verslaafd. :') Wat eigenlijk ook niet goed is, maar ja, tegenwoordig kan je alles via je mobiel doen dus 's avonds lezen doe ik daar dan ook graag op.

Verder heb ik deze week heelhuids weten te overleven dus ik kan niet klagen over iets dat onhandig was, geloof ik?

Stuur ze een berichtje via Facebook messenger. Dat kan ook zonder ze toe te voegen!

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Eledhel schreef:
    Stuur ze een berichtje via Facebook messenger. Dat kan ook zonder ze toe te voegen!

Ik was al even langsgefietst, hahah. Nou ja, misschien leer ik er een keer wat van :')

~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~