Hahaha, dit klinkt een beetje als "stelling: ik ben van mening dat ik in de toekomst kan kijken". ![(nerd) (nerd)](/images/smilies/nerd.gif)
Ik vind het wel een interessante vraag, daar niet van, maar er spelen zo ontiegelijk veel factoren een rol hier. Het lijkt me vrijwel onmogelijk om onder andere het politieke, sociale, maatschappelijke en economische klimaat in een land nauwkeurig te voorspellen voor over tien of twintig jaar, laat staan in zoverre dat ik zou durven te beweren dat iets "nooit" zal gebeuren. Het lijkt op dit punt niet super waarschijnlijk, in ieder geval niet in de nabije toekomst. Dat neemt niet weg dat er wel eens gekkere dingen zijn gebeurd. Mensen waren ook van mening dat de Berlijnse muur nooit meer naar beneden zou komen en die stond uiteindelijk niet eens dertig jaar. Dingen lijken heel snel alsof ze onmogelijk anders kunnen zijn dan ze nu zijn, maar dat betekent niet dat dat waar is.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan