• Lieve Quizletters, ik presenteer: de nieuwe Q-hype. Ik durf te wedden dat je nog nooit aan dit ship hebt gedacht. (wbw)

    >>> Het geheime Starbucks menu (hete bliksem & een zacht ei) <<<

    Wat zou jij in het diepste geheim graag als nieuwe hype willen zien, zelfs al zien andere mensen het waarschijnlijk niet zo zitten?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Glarry. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Volgens mij kan mijn brein dit niet aan, vlak voordat ik ga slapen. Sinds wanneer heeft Thor rood haar?! Wat ik heb gelezen, roept zoveel vragen op. Ik stel ze morgen allemaal aan je.


    Physics is awesome

    JimmyPalmer schreef:
    Glarry. (cat)


    Die had ik kunnen zien aankomen, haha. :'D


    MacGyver schreef:
    Volgens mij kan mijn brein dit niet aan, vlak voordat ik ga slapen. Sinds wanneer heeft Thor rood haar?! Wat ik heb gelezen, roept zoveel vragen op. Ik stel ze morgen allemaal aan je.


    Ik kijk ernaar uit! :Y)

    Thors haar is rood omdat het zo vermeld staat op Wikipedia, overigens. Ik weet dat hij in Marvel glorieus blond is, maar ik vond dit ook wel wat hebben.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet niet echt helemaal wat ik van de ship moet vinden (': Al zijn nieuwe ships zeker geen slechte hypes (cat)

    De vampier en musical hypes mogen wel weer eens opleven.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2018 - 23:36 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Geweldig haha


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Courferre schreef:
    Ik weet niet echt helemaal wat ik van de ship moet vinden (': Al zijn nieuwe ships zeker geen slechte hypes (cat)

    De vampier en musical hypes mogen wel weer eens opleven.


    Haha, aan een poging tot herleving van de vampierhype deed ik ook mee, min of meer, met mijn begraafplaatsverhaal. Nu de rest van Q nog. *O*



    NiekNiek schreef:
    Geweldig haha


    Lovende woorden! Bedankt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    Square schreef:
    Haha, aan een poging tot herleving van de vampierhype deed ik ook mee, min of meer, met mijn begraafplaatsverhaal. Nu de rest van Q nog.*O*


    Laatste hoofdstukje nu? 🙏(blush)(blush)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    NiekNiek schreef:
    (...)

    Laatste hoofdstukje nu? 🙏(blush)(blush)


    De biddende handen hielpen waarschijnlijk onderbewust, want ik heb het nog geen minuut geleden geactiveerd, voordat ik dit zag, haha. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    De biddende handen hielpen waarschijnlijk onderbewust, want ik heb het nog geen minuut geleden geactiveerd, voordat ik dit zag, haha. (nerd)



    Jeeeeeeeeeej!
    Het was gay
    He, dit rijmt^

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 16:31 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Square schreef:
    Haha, aan een poging tot herleving van de vampierhype deed ik ook mee, min of meer, met mijn begraafplaatsverhaal. Nu de rest van Q nog.*O*

    Een erg gewaardeerde poging (: En het moet ergens beginnen natuurlijk


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Square schreef:
    (...)

    Ik kijk ernaar uit! :Y)

    Thors haar is rood omdat het zo vermeld staat op Wikipedia, overigens. Ik weet dat hij in Marvel glorieus blond is, maar ik vond dit ook wel wat hebben.


    Ik kan alleen vinden dat zijn baard rood is qua kleur, niks over de kleur die de haren op zijn hoofd hebben. Dus dat kan verschillen. Ik las laatst dat sommige mannen wel rode gezichtsbeharing hebben en de andere haren op hun lichaam een andere kleur kunnen hebben. Want om rood haar te krijgen, moet je van allebei je ouders een bepaalde mutatie van een gen hebben (als ik het goed heb). Maar als je maar van een van je ouders de mutatie krijgt, kan zich dit uiten in rode gezichtsbeharing.


    Physics is awesome

    Dus de tandenfee en Loki hebben die twee gekoppeld? Van Loki had ik het wel verwacht, maar van de tandenfee niet. Kun je het zien als de paashaas rood wordt onder zijn vacht? (Weet niet of Rise of the Guardians/De vijf legendes kent, maar daar komen de paashaas en tandenfee ook in voor)

    Die werkomschrijvingen zijn ook heel goed. O en ik wil ook wel daten met de paashaas. Hij heeft altijd chocolade bij de hand, wie wil dat nou niet? Leeft de hamer van Thor?


    Physics is awesome