• Hooi,

    Het is misschien niemand ontgaan dat ik een vrij grote fan ben van zowat alles dat met Studio 100 te maken heeft. Dat is in dit topic compleet naast de kwestie, maar dan hoef je niet raar te kijken dat ik naar Ghost Rockers luister.:Y)

    Maargoed, ontopic, ik zat laatst naar een optreden van de Ghost Rockers te kijken. Sommige background dansers droegen daar zilveren broeken en in combinatie met zwarte bovenkleding vind ik die eigenlijk best gaaf. Nu niet om naar school aan te doen, maar voor feestjes vind ik het niet verkeerd, of zelfs gewoon om casual aan te doen.

    Om een beeld te geven hoe het er in de show uitzag:


    Op 2:20 zie je het duidelijk.

    Duss, wat denken jullie, zou ik het riskeren zo'n broek te kopen?:'D Heb al enkele websites gezien waar je de broek kan krijgen, dat is het probleem niet, het enige wat ik me afvraag is of het maatschappelijk aanvaard is daarmee rond te lopen als je niet op een podium staat.(krul)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Hmmm. Het zou geweldig zijn naar een feest mits het "thema" er naar staat en je weet wat je op die broek moet dragen zodat het er niet te raar uit ziet. De broek valt namelijk echt wel op, dus denk goed om je kledingkeuze zodat je niet voor gek zult staan. Ik denk namelijk dat dat opzich een "gevaar" kan zijn.

    Maar anderzijds: Gewoon lekker kopen en dragen. Tis jouw leven, jouw feestje en trek je lekker niks aan van anderen. Als ze over je praten ben je tenminste belangrijk en als jij je dr goed bij voelt moet je het gewoon doen! :Y)

    Ik vind m overigens wel erg gaaf. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Doen! Mensen hebben toch altijd wel een mening, of ze het nou niks vinden of juist fantastisch. Gewoon dragen wat jij mooi vindt, dan rock je elke outfit. (Cliché, maar wel waar (krul)). Denk dat het superleuk is voor naar een feestje.


    ars moriendi

    Ik zou dit aandoen tbh. Ik vind gewoon dat jouw smaak in kleding niet beïnvloed moet worden door de oordelen van de maatschappij.
    Daarnaast zijn opvallende kleren wel een beetje tricky though, want als je ze aandoet moet je er wel poppin' uit zien.


    Heaven is a place that we all have

    Ik vind het een erg leuke broek. Ook om zo aan te doen (als het mijn smaak was geweest) Mijn punt is trek lekker aan waar jij je goed bij voelt niet waar de maatschappij wat van vind,


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik wil er nog graag aan toevoegen dat mijn beste vriend mega extravagant is. Hij koop precies hetgeen wat hij mooi vindt, en vaak zijn dat hele opvallende, shiny en kleurrijke kleren. Het is lang niet altijd mijn smaak, maar hij draagt het met zelfvertrouwen - en dan wordt het mooi. Ik vind het altijd supertof als mensen schijt hebben aan de degelijke mening van de meeste mensen en gewoon aantrekken wat ze willen. Go for it!

    [ bericht aangepast op 13 feb 2018 - 23:18 ]


    ars moriendi

    Ik zou dat ook gewoon naar school aantrekken om eerlijk te zijn hahaha. Beetje leer-achtig en daar houd ik van.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Wel, als ik iemand zie rondlopen met zo'n broek, zou ik misschien even opkijken en denken 'speciaal', maar het is niet zo vreemd dat ik zou denken: 'van welk verkleedfeestje is die ontsnapt?' Dus ik denk wel dat je het zou kunnen riskeren haha. En bovendien: het is jouw keuze :p Het leven wordt een stuk leuker wanneer je je niets meer aantrekt van wat de rest denkt (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.