• Heya lovely people of Quizlet :Y)

    Ik zag gister een bericht langskomen op Instagram van een tattooshop in de buurt.

    Valentijnsactie:
    Valentine Flashday
    Small tattoos voor 50,-


    En laat ik nou net nog 50 euro hebben, so guess who's getting her first tattoo tomorrow ^^ I'm excited!
    Ik vraag me wel af hoe het nou eigenlijk voelt om een tattoo te laten plaatsen. Is het (erg) pijnlijk? Mijn moeder zei dat als ik piercings (waar ik er toch wel 10 van heb) vind meevallen dat dit al helemaal niks is, maar een tattoo lijkt mij juist pijnlijker so I don't know hahaha. Het ligt waarschijnlijk ook aan de plek zelf. Ik zit te denken aan mijn bovenarm maar dan aan de binnenkant, net boven de elleboog.

    Dus, iemand die het me wilt vertellen? ^^
    En ik vraag me natuurlijk ook af wat voor tattoos jullie hebben c:

    x Dani


    El Diablo.

    Ik vind hem echt super mooi!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Thanks y'all! ^^ Nu ik weet hoe het is wil ik er gelijk meer :'D


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Thanks y'all! ^^ Nu ik weet hoe het is wil ik er gelijk meer :'D



    Dat is gevaarlijk he hahaha. Ik was ook zo van 'nah, ik neem er maar eentje'. We zijn vier jaar verder en heb er al vijf :').

    Hij is in ieder geval heel mooi geworden! c:


    soul made of stardust and chaos.

    Mooi!!


    And then we'll see it.

    Hij is prachtig!

    Thank you c:


    El Diablo.

    Beetje te laat, maar zoals al gezegd wordt verschilt het heel erg. Niet alleen per persoon, ook per persoon per plek. Ik heb er zes, en hoewel het gevoel redelijk vergelijkbaar is bij sommigen deed de één pittig zeer en de andere totaal niet.

    Hij is super mooi geworden!


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Vooral bij dunne huid met bot eronder doet het pijn