Bonjour mon petit croissants,
ik wilde even mijn beklacht doen en direct wat vragen. Ik zal niet al mijn geklaag over mijn school en mijn opleiding doen, want dan is een ieder minimaal drie jaar bezig met het lezen van mijn geklaag en gezeur, maar toch moet ik wel over één ding mijn ei kwijt.
Momenteel zit ik in mijn examenjaar van de opleiding Dier, Gedrag en Ondernemen op het Helicon in Velp. Oorspronkelijk kom ik uit Enschede, dus het was voor mij een serieuze verhuizing om in de buurt van mijn opleiding te gaan wonen. Maar omdat ik ontzettend graag iets met diergedrag wilde doen en je dit niet in de buurt van Enschede had, wilde ik toch graag deze opleiding gaan volgen. Nu is het zo, dat de school eind vorig jaar plotseling besloot om de naam van de opleiding te veranderen van Dier, Gedrag en Ondernemen naar Dier en Ondernemen. Je kunt je misschien voorstellen dat ik (en met mij veel klasgenoten) hier absoluut niet blij mee was! Wánt ik zat JUIST op deze opleiding voor het stukje gedrag! Als ik een opleiding voor Diermanagement (of Dier en Ondernemen) had willen doen, had ik deze ook wel kunnen volgen in Enschede. Maar dat wilde ik niet! Ik wilde ook dat gedrag erbij!
Ik ben hier eigenlijk best pissed over! De school doet niks uit op mijn pissigheid, want het kan blijkbaar maar zo. Je kunt blijkbaar maar zo de naam van de opleiding veranderen, terwijl er mensen nog bezig zijn.
Ik ben serieus zo pissig, dat ik eigenlijk wil weigeren om mijn diploma te tekenen wanneer niet de oude, maar de nieuwe opleidingsnaam hierop staat. Omdat ik mij daar niet voor heb aangemeld. Dit is toch gewoon raar?
Dat ze de naam van de opleiding veranderen is nog tot daar aan toe, maar doe dat dan bij de nieuwste lichting die in leerjaar één beginnen en niet ook bij de examenleerlingen. Dat vind ik gewoon niet kunnen.
Hoe zouden jullie reageren? Weet iemand überhaupt of ik hier iets aan kan doen?
Bedankt voor het lezen!
[ bericht aangepast op 9 feb 2018 - 22:38 ]
You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.