Oké, dit is niet echt een supernuttig topic, maar ik wilde even opscheppen, want ik ben na ongeveer een jaar editen (met heel wat pauzes voor eindexamens en emigreren en zo) ein-de-lijk klaar met de tweede versie van mijn boek en is hij ein-de-lijk naar mijn uitgevers gestuurd. En aangezien ik een tussenjaar heb en verder geen "echte" projecten heb lopen (zoals school of werkgerelateerde dingen), heb ik voor het eerst in... wat, acht jaar? Voor het eerst in acht jaar het gevoel dat ik écht klaar ben, haha.
Nu is het natuurlijk nog de vraag wat de uitgeverij vindt en zo (en ik hou er ook ten volste rekening mee dat dit alle kanten op kan gaan, dus ik verwacht helemaal niks), maar als ik het uitgeversleven een klein beetje begrijp, duurt het nog wel minstens een maand of zo voordat ik weer antwoord krijg, dus kan ik nu even achterover zitten en genieten van dit gevoel, want ik denk dat dit op z'n vroegst met mijn pensioen weer terugkomt. :')
Dus, wat voor grote projecten hebben jullie nog liggen die Af moeten?
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.