• We waren naar Deadpool aan het kijken en ik dacht dat ik Ryan Gosling herkende. Het ging zo.

    Moeder: Hé, ik herken die acteur precies. Wie is dat?
    Ik: *denkt* Is dat niet Ryan Gosling?
    Moeder: Nee
    Ik: Jawel
    Moeder: Nee
    Ik: Jawel
    Moeder: Ma nee, djezes, Leah, da's niet Ryan Gosling!
    Ik: 't Is in elk geval ne Ryan
    Moeder: Ja, ja, juist!
    Ik: Ik weet echt zeker dat t Ryan Gosling is hoor.
    Moeder: Ma nee verdomme denkt gij nu da ik idioot ben? Kben honderd procent zeker da da nie die uit La La Land is.
    Ik: Jawel, ik ben het negenennegentig procent zeker.
    Moeder: Is t niet Ryan Reynolds?
    *ik zoek het op*
    Het is Ryan Reynolds.

    ZE HEBBEN ALLEBEI BLOND HAAR ZIJN ALLBEI ROND DE VEERTIG EN HIJ LEEK OP GOSLING OKE???
    Ik ben hier normaal zo goed in en ik heb altijd gelijk als ik de naam van een acteur raad. (no_chears) Maar m'n moeder ook blijkbaar lel.

    Wat was jullie laatste "ga niet in tegen je moeder want ze heeft toch gelijk"-momentje? (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha moeders zijn gewoon alwetend! (krul)

    Mijn moeder heeft het vaak heel snel door wanneer mensen niet deugen. :') Vriendjes, vrienden etc. Vroeger ging ik daar nog wel eens hard tegenin, maar in the end had ze altijd gelijk.


    ars moriendi

    hahaha omg leah deze hele post is zo vlaams wat snoepig

    mijn moeder heeft dat talent dat als ik mijn schoenen nergens kan vinden, zij ze zo tevoorschijn tovert. ik vond het altijd magisch tot ik au pair werd en erachter kwam dat kinderen gewoon slordige idioten zijn


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahaha, dit is te grappig. XD Oh, dat heb ik genoeg, maar goed moeders zijn inderdaad alwetend, dus ik heb het maar opgegeven. :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik las dit echt totaal met vlaams accent in mijn hoofd ja :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Wiarda schreef:
    hahaha omg leah deze hele post is zo vlaams wat snoepig

    mijn moeder heeft dat talent dat als ik mijn schoenen nergens kan vinden, zij ze zo tevoorschijn tovert. ik vond het altijd magisch tot ik au pair werd en erachter kwam dat kinderen gewoon slordige idioten zijn


    Maar... ik heb dit nog steeds aan de hand. Ben ik nog steeds een slordig kind D:

    @Leah: hehehe dit zou zo een gesprek tussen mij en m'n moeder kunnen zijn :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Maar... ik heb dit nog steeds aan de hand. Ben ik nog steeds een slordig kind D:

    @Leah: hehehe dit zou zo een gesprek tussen mij en m'n moeder kunnen zijn :'D

    Bes I love you maar ja


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Moeders zijn soms alwetend. Vaak genoeg een recept op moeten zoeken ook al heeft ze het al vijf keer gemaakt, bij mij precies hetzelfde dus wat dat betreft zijn we echt familie van elkaar. Tenzij ik een gerecht niet aan de hand van een recept heb geleerd.

    Bij ons is het vaak van, wie raadt als eerste wie de acteur/actrice is. Na opgenoemd te hebben waar hij/zij nog meer in heeft gespeeld, is het echt zo van, maar hoe heette ie ook alweer?

    En terwijl ik die tekst las, was het echt met een Vlaams accent.


    Physics is awesome

    Het is pas leuk om als moeder zijnde tegen je moeder in te gaan, die discussies zijn soms hopeloos. :'D
    En dan toch heeft ze 6 van de 10x gelijk, die andere 4 zijn voor mij. xp


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het is ook ongelofelijk verwarrend, al die acteurs met dezelfde namen. Ze zouden dat internationaal moeten verbieden, zo van: "Hoi, ik ben Ryan Reynolds en ik wil me graag bij de VN inschrijven als acteur." "Ah, sorry, we hebben al een Ryan Kleingansje, dus die naam is bezet. Mag ik je Batsheba, Daxx, Huxley of XxRyan02xX aanbieden?" (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het is ook ongelofelijk verwarrend, al die acteurs met dezelfde namen. Ze zouden dat internationaal moeten verbieden, zo van: "Hoi, ik ben Ryan Reynolds en ik wil me graag bij de VN inschrijven als acteur." "Ah, sorry, we hebben al een Ryan Kleingansje, dus die naam is bezet. Mag ik je Batsheba, Daxx, Huxley of XxRyan02xX aanbieden?" (cat)



    HAH :'D helemaal mee eens!

    @Jip: da's sad :c *gaat op zoek naar schoenen*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Square schreef:
    Het is ook ongelofelijk verwarrend, al die acteurs met dezelfde namen. Ze zouden dat internationaal moeten verbieden, zo van: "Hoi, ik ben Ryan Reynolds en ik wil me graag bij de VN inschrijven als acteur." "Ah, sorry, we hebben al een Ryan Kleingansje, dus die naam is bezet. Mag ik je Batsheba, Daxx, Huxley of XxRyan02xX aanbieden?" (cat)


    Ryan Kleingansje omfg


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Apocalyptic schreef:
    Haha moeders zijn gewoon alwetend! (krul)

    Mijn moeder heeft het vaak heel snel door wanneer mensen niet deugen. :') Vriendjes, vrienden etc. Vroeger ging ik daar nog wel eens hard tegenin, maar in the end had ze altijd gelijk.


    God, dit is zo waar, haha. Moeders zijn magische wezens. :')

    Wiarda schreef:
    hahaha omg leah deze hele post is zo vlaams wat snoepig

    mijn moeder heeft dat talent dat als ik mijn schoenen nergens kan vinden, zij ze zo tevoorschijn tovert. ik vond het altijd magisch tot ik au pair werd en erachter kwam dat kinderen gewoon slordige idioten zijn


    Ik heb m'n best gedaan het leesbaar Vlaams te houden. (krul) Maar ja! Ik vind dat Vlaams door Vlamingen veel te weinig gewaardeerd wordt. Quizlet heeft me zelfs "nou" doen schrijven. Zonde.

    Dat heeft m'n moeder ook met m'n schoenen, hahaha. En m'n vader. Ik herinner me nog ergens vaagjes een gesprek tussen m'n vader en mij (ik?) dat ongeveer zo ging:
    Ik: pap heb je m'n schoenen zien staan?
    Ik: *half uur later* ha! kheb der één!
    Pa: *nog een half uur later* Hé, Leah, hier staat je andere schoen!
    Ik: nee dat is de ene

    Die dingen verdwijnen ook altijd. :c En het betert niet met de jaren, blijkbaar. :Y)

    Rasalghul schreef:
    Het is pas leuk om als moeder zijnde tegen je moeder in te gaan, die discussies zijn soms hopeloos. :'D
    En dan toch heeft ze 6 van de 10x gelijk, die andere 4 zijn voor mij. xp


    Hahaha, ik heb nu de gesprekken tussen m'n oma en m'n moeder in m'n hoofd. Maar beter dan oma-opadiscussies wordt het toch niet, haha. :')

    Square schreef:
    Het is ook ongelofelijk verwarrend, al die acteurs met dezelfde namen. Ze zouden dat internationaal moeten verbieden, zo van: "Hoi, ik ben Ryan Reynolds en ik wil me graag bij de VN inschrijven als acteur." "Ah, sorry, we hebben al een Ryan Kleingansje, dus die naam is bezet. Mag ik je Batsheba, Daxx, Huxley of XxRyan02xX aanbieden?" (cat)



    Ryan. Kleingansje. Wat. 😂 Ik stem voor XxRyan02xX, trouwens. (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Herinner me ineens weer een voorval van vorige week.

    Ik zit achter de laptop in de woonkamer en mijn moeder was al met het eten begonnen. Zij zat ook in de woonkamer.
    Ik: Je pan kookt over
    Ma: Hij kookt niet over
    Ik: Hij kookt over
    Ma: Hij kookt niet over
    Ik: Hij kookt over
    Ma: Hij kookt niet over
    Uiteindelijk beide naar de keuken en de pan kookte over. Wat ik dus al hoorde vanuit de woonkamer. Oftewel moeders hebben niet altijd gelijk.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2018 - 19:36 ]


    Physics is awesome

    Van acteurs weet ik net iets meer af dan mijn mama, maar dit soort dingen vallen vaak voor:

    Ik: Mama, waar ligt [bepaald voorwerp]?
    Mama: In die kast in de ...e laai.
    Ik: Ok *doorzoekt de hele lade twee keer en dan nog eens de hele kast* MAMA, het ligt hier niet? Waar heb je [bepaald voorwerp] gelaten?
    Mama: Het ligt echt wel daar
    Ik: Nee?
    Mama: *zucht diep en staat op* *opent de lade en vindt het ding meteen*
    Ik: Ow.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Apocalyptic schreef:
    Haha moeders zijn gewoon alwetend! (krul)

    Mijn moeder heeft het vaak heel snel door wanneer mensen niet deugen. :') Vriendjes, vrienden etc. Vroeger ging ik daar nog wel eens hard tegenin, maar in the end had ze altijd gelijk.


    Precies dit!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.