• Wel toen ik mijn vroend zijn nummer kreeg noemde ik hem R Tinder in mijn contacten en op whatsapp
    Inmiddels zijn we samen en bedacht ik mij dat ik gewoon zijn naam alleen wilde hebben. Ik heb dit dus aangepast in mn contact maar bij Whhatsapp krijg ik het niet aangepast. Als ik naar aanpassen ga gaat hij naar t contact en bij app kan ik mergens op tikken.

    In telefoonboek klopt hij maar op de app niet weet iemand hoe ik dit kan aanpassen.? Heb een samsung Galaxy S6 Edge


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als je op zijn gesprek met jou drukt op whatsapp kun je op de drie bolletjes aan de bovenkant drukken, daarna druk je op "contact weergeven" en dan zie je zijn foto (redelijk groot) en status, dan heb je de optie om nogmaals op de drie bolletjes aan de bovenkant te drukken en dan staat er "Bewerken". Als het goed is kun je zijn naam dan veranderen.

    Hopelijk lukt het zo wel (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Als je op zijn gesprek met jou drukt op whatsapp kun je op de drie bolletjes aan de bovenkant drukken, daarna druk je op "contact weergeven" en dan zie je zijn foto (redelijk groot) en status, dan heb je de optie om nogmaals op de drie bolletjes aan de bovenkant te drukken en dan staat er "Bewerken". Als het goed is kun je zijn naam dan veranderen.

    Hopelijk lukt het zo wel (:


    Nee dat lukt dus niet. Daar is z8jn naam lichtgrijs en niet aan te raken kan geen screenshot want tinypic doet t niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hm bij mij werkt het altijd als ik het in mijn telefoon aanpas, whatsapp afsluit, weer open en dan is het gesynchroniseerd.


    The truth is out there.

    Heb t opgelost door m te verwijderen en nu is t gelukt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -> Slotje op aanvraag.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.