Zo droomde ik bijvoorbeeld vannacht dat ik op vakantie was in een mooi, zonnig land en toen kwam ineens het nieuws dat Harry Styles vermoord was door Voldemort. Je leest het goed, Styles. Niet Potter.
Dus ik zag inderdaad beelden van een rondzwevende Voldemort, was ook Harry zijn zus niet veilig voor hem en natuurlijk kwam RTL Boulevard met suf commentaar. Zo vertelde Nicolette Kluijver dat Stevie Nicks van Fleetwood Mac al gereageerd had dat zij voelde alsof haar zoon was overleden; "he had so much more music left in him".
Vorige week droomde ik dat ik samen met mijn moeder boodschappen had gedaan in Veenendaal. Geen idee waarom, maar blijkbaar waren wij niet met de auto en hadden een lift terug nodig. Dus bood Nicky Romero ons aan om naar huis te brengen, as he does! (':
Tegenwoordig schrijf ik alle grappige dromen op in notities op mijn telefoon, zodra ik wakker word.
Een hele tijd terug droomde ik dat ik samen met mijn nichtje naar de supermarkt ging om iets te drinken te halen, voor het concert van Gavin DeGraw. Buiten de supermarkt gaven twee meiden mij samen 250 Monopoly Dollars, "om mijn dromen te volgen", want blijkbaar had Monopolygeld echte waarde.
Hebben jullie ook van zulk soort maffe dromen? ^^
[ bericht aangepast op 30 jan 2018 - 16:40 ]
To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo