Oké, ik doe dus niet zo vaak aan ranttopics maar vandaag even wel want yolo. Laat ik direct beginnen met schreeuwen.
MENSEN BLIJF VAN M’N HOND AF AAHHHH!!!
Zo dat is eruit. 😅
Even vooraf: ik heb een hulphond in opleiding die ik voor mezelf dmv teamtraining opleid. Omdat ik niet blind ben of in een rolstoel zit kan dat en komt er een trainer bij mij thuis langs om me daarin te begeleiden.
Ik had vandaag een winkeltraining met Flo en vlak voordat we de winkel inliepen kwamen we een vrouw tegen.
‘OOHH EEN BLINDEGELEIDEHOND!!! Ja die zie je niet zo vaak meer hè. Mag ik even kijken??! Ja, ik heb zelf vroeger ook drie honden gehad, blablabla’ *aait Flo ondertussen bijna*
‘Leid hem maar niet af mevrouw’
‘Oh maar ik doe niks, ik kijk alleen maar!’
‘Sorry, maar hij is in opleiding en nu dus aan het werk, dus negeer hem alsjeblieft helemaal.’
Maar ondanks dat ik hierna nog 2x een vergelijkbare situatie had deed Flo het echt super goed in de winkel en ik probeer ik mensen die gillen naar Flo maar te gebruiken als extra trainingsdoel. Maar jeemie zeg, het is soms echt vermoeiend om telkens maar weer te zeggen ‘leid hem maar niet af’ terwijl dat ook gewoon op z’n tuig staat.
Even foto om te laten zien hoe braaf en gefocust hij ondanks alles was. 😍
Wat was het laatste waar jullie je aan hebben geërgerd?
[ bericht aangepast op 28 jan 2018 - 12:13 ]
It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso