Goedemorgen vrienden,
Het is een tijdje geleden dat ik een topic heb aangemaakt en het werd weer tijd. Inmiddels ben ik met mijn studie gestopt en dat betekent dat ik ietsiepietsie meer tijd heb om te schrijven. Er is wel een klein probleempje. Ik heb altijd erg veel ideeën en ik weet niet aan welk verhaal ik moet werken.
Dus, hierbij een soort verkiezingen. Welk verhaal zou jij het liefst lezen?
Disclaimer: Veel verhalen/ ideeën zijn al erg oud. Dit betekent dat de flapteksten oude usernames van mij bevatten. Ook kunnen er spelfouten of andere fouten in staan of de cover is gewoon vrij lelijk. Als het verhaal in kwestie gekozen wordt, zal ik natuurlijk de covers en flapteksten opnieuw maken et cetera, maar dat vond ik voor nu onnodig.
Happy voting!
Also: Excuses voor dit rare volgespamde topic. Ik kon zo snel geen andere oplossing bedenken.
Donker || SOTY 2018
Maandagavond zat ze achter de kassa met Yara, die dinsdag versloeg ze Freija met een potje Mario Kart en op woensdag was ze dood.
Iva’s familie en vrienden blijven met veel verdriet en vragen achter als het meisje zichzelf het leven ontneemt. In haar korte leven heeft ze met haar charmes zes mensen weten te betoveren. Ze kenden Iva allemaal op een andere manier, maar geen van allen kan het mysterie achter Iva's keuze onontrafelt laten.
Matt kende haar woorden.
Yara kende de grappen die ze maakte uit vermoeidheid.
Oscar kende haar door en door.
Mila kende de gezichten die ze trok als hun oma met kerst teveel wijn dronk.
Colin kende haar van een afstand.
Freija was haar zus.
Goodbye.
GOODBYE.
Wanneer een meisje op een vervelende manier wordt benaderd, laat dat littekens achter. Het tekent en achtervolgt je.
Wat als je dag na dag geconfronteerd wordt met die ene gebeurtenis? Wat als het niet bij een keer blijft?
Summer heeft een zware periode achter de rug. Eindelijk gaat het beter met haar. Ze is minder vaak afwezig op school, ze lacht meer en voelt zich eindelijk weer normaal. Ze heeft het een plekje gegeven en voelt zich sterker, maar wat ze niet weet, is dat de echte zware periode in haar leven nog niet is begonnen. De periode die haar zal breken, ligt om het hoekje te wachten om toe te slaan.
Soms ook niet
Soms komt alles goed,
soms ook niet.
Mila is een filmmaker. Momenteel is ze een middelbare scholier, maar in haar hart is ze een filmmaker. Als ze door de hallen loopt, ziet ze alle mogelijke scènes voor zich. Mila denkt in film.
Zaterdagavonden brengen de meeste achttienjarigen door in clubs, maar Mila zit tot diep in de nacht haar laatste meesterwerk te monteren.
Als Mila de opdracht van school krijgt om een film te maken, gaat ze helemaal los. De ideeën tollen door haar hoofd, vergezeld door de meest creatieve beelden. Uiteindelijk besluit ze een documentaire te maken over een stille dichter genaamd Jochem, maar als ze te diep in zijn leven begint te wroeten, gaat het mis. Is ze wel bestand tegen dat soort geheimen?
[ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 11:19 ]
look at the stars, look how they shine for you;