Apocalyptic schreef:
(...)
Pff, ja nee, ik weet niet hoe oud je bent, of je gewoon hele andere waarden hebt of alleen maar hele toffe jongens hebt ontmoet, maar dat is wel heel erg naïef en absoluut niet waar.
Ik geef toe dat ik inderdaad veel goede mannen met integriteit in mijn omgeving heb zetten en dankzij hen misschien inderdaad totaal andere ervaringen heb, maar hier in mijn sociale kring is dat inderdaad wel de algemene norm en de standaard gewoonte. Ik zou wel liever niet hebben dat je me direct naïef noemt, omdat ik een totaal andere levensomgeving heb en direct zeg dat ik 12 ben, terwijl ik in realiteit 23 ben. De meeste mensen om mij hier heen zijn hier gewoon toe aan serieuze relaties en niet aan met iedereen in het rond slapen.
Normaal genomen, bij volwassenen/echte/serieuze relaties waarin de jongen verliefd is op het meisje in plaats van alleen lust voelt (wat het geval is bij serieuze gevoelens) dan zal hij haar niet bedriegen met alles wat een rok draagt. Als hij niets "meer" voelt/verliefd op haar is en het hem alleen om het uiterlijk te doen is, dan is dat weer wat anders.
Maar misschien heb je gelijk ja en zijn de mannen in mijn wereld dan gewoon anders qua karakter, rijpheid en waarden en over het algemeen genomen er al meer toe aan zich te binden. Dat punt is misschien wel waar ja. Ik geef je gelijk, bij iets jongere mannen of figuren die nog niet volwassen/rijp genoeg zijn voor een serieuze relatie is dat misschien nog anders en gebeurd dat nog meer dan bij deze die hier die geen interesse (meer) hebben in aftasten. Sommige mensen zitten in deze wereld en andere mensen niet. Ik kon alleen maar spreken vanuit mijn eigen leefwereld/waarheid en jullie uit die van jullie. (:
[ bericht aangepast op 27 jan 2018 - 13:39 ]
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.