Wauw! Topic 7 alweer! Hopelijk kan ik meer mensen helpen in dit topic dan in mijn voorgaande, daar liep het constant een beetje vast. (':
Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
* Titel
* Korte Samenvatting
* Eventueel plaatjes die je er in wilt
* Sfeer die het weer moet geven
* Horizontaal of verticaal?
* Heeft het haast?
* Eventuele Exta's
Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat. Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken. Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: × Bezig met Concept × Concept klaar × Mee bezig × Wachten op antwoord × Aanpassen × Aan het puzzelen Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af. Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest. Namenlijst met aanvragen!: 01.Ristridin ~ Bezig met Concept 02.Catmint ~Wachten op antwoord 03.Catan ~ Aanpassen 04.Frodo ~ Mee bezig 05.Gaston ~ Bezig met Concept 06.Maheegan 07.Nighthawks 08.yourfriend 09.MagicInOurHeart |
Afgerond Topic 1 Topic 2 Topic 3 Topic 4 Topic 5 Topic 6: |
Afgerond
302. Remiinds
303.Babylon
304. Frodo
305.Babylon
306. Catmint
307. Alpas
308. DreamerN
309. Croweater
310. DreamerN
311. Catmint