• Lieve Q' ers..
    ik heb 2 jaar geleden (Juli 2015) een laptop gekocht.. en net vandaag is de dc jack (oplaad punt in laptop) kapot gegaan, nu heb de laptop van me broer gekregen omdat ie er niks meer mee deed, maar het probleem is nu mijn laptop kan niet zonder lader (zonder is het een disco) en wil graag mijn bestanden die op de laptop staan overzetten op die van me broer maar kan geen externe schijf aansluiten want dan word het scherm zwart en zie ik niks meer..

    Nu is mijn vraag, om toch de bestanden van de harde schijf over te kunnen zetten..
    Probleem met overzetten is alleen dat ik windows 10 heb en de laptop van me broer draait op windows 7...

    Iemand enig idee, want er staan foto's op die schijf die ik nergens meer terug kan halen en me echt aan het hart gaan.


    © TiiNKii | Qreaties.nl | User: 2011-Heden

    Ik weet niet welke laptop je hebt, maar misschien zou je in je omgeving rond kunnen vragen of iemand dezelfde DC jack heeft?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Shadowsinger, ik zelf heb een Asus laptop en hier in de omgeving heb ik alles al na gevraagd en gezocht maar niks te vinden.


    © TiiNKii | Qreaties.nl | User: 2011-Heden

    UPDATE Dc Jack van de laptop kan niet meer gemaakt worden..
    Dus nu rest de vraag hoe ik alles over krijg...


    © TiiNKii | Qreaties.nl | User: 2011-Heden

    De harde schijf overzetten naar een andere laptop?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen