Hephaistion schreef:
Ahw yeah, cool!
Ik heb zelf Elrohir en GilGalad gehad. Oh, en FaramirOfGondor!
En Erebor en Kiriel (Kili&Tauriel), maar da's de Hobbit, haha.
Woah ik ben heel jaloers op je Kiriel username (ship to the max), haha. En Erebor natuurlijk, because goals.
Ringwraith schreef:
Wauw, dat die nog vrij is! Ik heb Angmar, OakenshieId, DolGuldur, Peredhel, Elladan en natuurlijk mijn huidige username Ringwraith gehad. c;
Oakenshield, damn — volgens mij ben jij de grootste Thorin fan op deze aarde, haha. Ringwraith is ook echt super awesome.
Semiramis schreef:
Oeeeee zeer fijne username. Ik had laatst een tentamenvraag over de Rohirrim die de etnische minderheidsgroep Uruk-Hai uit buurland Isengard afslachtte en of Rohan daarvoor aansprakelijk zou kunnen worden gesteld op basis van het internationaal publiekrecht. Helaas had ik de vraag fout.
HAHA. Dat meen je? Wat een awesome tentamen. Alsnog wel jammer dat je de vraag niet goed had tho. Kon je het fangirlen een beetje inhouden?
Xyloto schreef:
Yay, cool! Dat die nog vrij was. ^^
Ik heb Pippin, Elrond, Haldir en Wormtongue gehad. Later ook namen van The Hobbit zoals Smaug, Thorin, Bard en Azog :") Oh, en nog wat vagere Tolkien related dingen zoals Meleth, Thranduilion, Oropher en Bagginses.
Pippin. <3 Liefde voor die oude username van je. En Haldir natuurlijk, sadness all over the place. Damn jij was er vroeg bij met je Hobbit usernames. Heb je die genomen toen de films uitkwamen of heb je ze daarvoor al uit het boek gehaald?
Oakheart schreef:
Éomer <3
Ik verbaas me er nu over dat ik eigenlijk maar één Tolkien related naam heb gehad, en dat is Ironfoot.
Ach — beter één dan geen niet waar?
Faelain schreef:
Wow, dat die nog vrij was! Ik heb Estel, Narsil en Artanis gehad.
@Semiramis: Ik ben stiekem wel heel benieuwd of ze nu verantwoordelijk kunnen worden gesteld? :')
Oeh ik heb Narsil gisteren ook nog geprobeerd (wetende dat die toch wel bezet zou zijn, haha).
Frodo schreef:
Welkom bij de LoTR-usernames me likeeees.
LOTR fans unite.
•