Want ik draag altijd thermo leggings in de winter. :') Ik draag namelijk niet zovaak en niet zoveel spijkerbroeken, ik draag daarentegen wel vaak jurkjes en rokjes en ja dat is in de winter wel nogal eens fris, zoals je vast wel begrijpt.
Nu hoor ik je denken 'waarom moet je dan die van de Big Bazar hebben? Nou ik kocht eerst altijd die van de action, maar die hebben ineens twee naden aan de de achterkant én twee naden aan de voorkant waar eerst maar eentje zat. Dit model legging zakt mij met elke stap van mijn kont af en dat loopt dus niet bepaald prettig. Daarnaast zijn heel veel leggings mij met mijn lengte van 1.85 vaak te kort (lees mijn onderbroek zit nog hoger dan de legging en dat zit dus echt voor geen meter. Ik draag leggings ook zo vaak en zo veel dat ze best wel snel slijten (lees gaten door schuren enzo), dus heel veel geld uitgeven aan leggings is ook niet echt een optie.
Dus na twee filialen te hebben afgezocht hier in de buurt, waarvan een rek letterlijk leeg was en het andere rek alleen maar kleine maatjes in de verkeerde kleur had, heb ik dus een Facebook bericht gestuurd aan Big Bazar met de vraag of ze nog gaan bijvullen of wat leggings naar het filiaal in de buurt kunnen sturen zodat ik deze kan ophalen. :') Een medegebedje word gewaardeerd.....
wordt vervolgd :'D
[ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 19:06 ]
You were born original, don't die as a copy.