• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:29 ]

Ik heb ADHD en een Depressie en meestal als ik dit soortgelijke als jou heb, dan ga ik tekenen of schrijven. Meestal over de gevoelens die ik op dat moment heb, of op pinterest plaatjes zoeken die wel redelijk bij mijn gevoel in de buurt komt. Hierbij maak ik dan een tekening of een tekst.
    Verder, tjaa. Roken, maar dat is niet aan te raden hahaha. Als ik meer weet zal ik nog wel ff terug komen

~My Mind Is Free~

Papilionem schreef:
    Ik heb ADHD en een Depressie en meestal als ik dit soortgelijke als jou heb, dan ga ik tekenen of schrijven. Meestal over de gevoelens die ik op dat moment heb, of op pinterest plaatjes zoeken die wel redelijk bij mijn gevoel in de buurt komt. Hierbij maak ik dan een tekening of een tekst.
    Verder, tjaa. Roken, maar dat is niet aan te raden hahaha. Als ik meer weet zal ik nog wel ff terug komen

Ik teken heel vaak, alleen heb ik wat sommige mensen wel eens noemen ''Temporary art blocks''

Klinkt als iets wat ik geschreven zou kunnen hebben. :')

Maar ik heb helaas geen ideeën. Zit zelf nu in zo'n dal en weet niet hoe ik eruit kan komen. Dus ik volg dit topic even mee. (:

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Misschien kan je wat nieuwe dingen proberen? Je hebt heel veel leuke (vind ik) doe het zelf dingetjes die je kan doen.
    - DIY Diamant "schilderen" (schilderen op nummer maar dan met diamantjes plakken)
    - Schilderen op nummer
    - Breien/Haken
    - Een boek lezen over een super moeilijk onderwerp (bijv. Natuurkunde of Latijns) en zelf een klein research projectje doen.
    - Knutselen in het algemeen (Action is je beste vriend hiervoor)

"One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

Lijstjes maken
    Koken of bakken
    Bullet journal
    En iets wat wat je eenmalig doet: grondig boekenkast of kledingkast opruimen en uitzoeken. Daar ben ik altijd wel een tijdje zoet mee

What worries you, masters you.

Ik merk dat als ik kleren naai, dat ik dan heel rustig wordt. Maar nu heb je niet altijd kapotte kleren liggen natuurlijk. Maar inderdaad wat hierboven al genoemd is, andere creatieve dingen doen?
    En verder zou ik de dingen van je af schrijven, ik weet niet of dat helpt? Als ik echt ergens mee zit, dan open ik mijn dagboek, en schrijf ik daarin. Meestal is dat maar een keer per maand gemiddeld, maar dan is het wel van me af geschreven. (Dus niet iedere dag ofzo, maar enkel wat je dwars zit eruit schrijven)

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Lieve reacties, alleen heb ik geen geduld om te schrijven, naaien en te friemelen met diamantjes op nummer.(heart2)