Ik wist niet goed in welk subforum dit thuis hoorde, dus deed ik het maar hier (hoort dit tussen games? Idk).
Anyway, heel veel mensen ook op Q doen natuurlijk jaarlijks mee aan NaNoWriMo (National Novel Writing Month), maar ik vroeg me af of er ook leden van Q waren die mee doen aan NaNoRenO? : )
En vooral of jullie van plan zijn om dit jaar mee te doen?
Aangezien dat een stuk minder bekend is, even een korte uitleg: NaNoRenO is een Visual Novel game JAM dat jaarlijks gehouden word in maart, waarbij je gaat proberen een hele Visual Novel Game (dit is meestal ongeveer 2 uur lang aan speeltijd) in de maand Maart te maken. (Dus het verhaal, de art en de code enzo. Dit mag je uiteraard in teams doen.)
Om de officiele uitleg even te kopieren;
NaNoRenO is a month-long game jam in which developers are challenged to make a visual novel from start to finish. It was originally inspired by the more famous NaNoWriMo (National Novelist Writer's Month, which takes place in November). There's no restrictions on content or genre.
Ik heb er vorig jaar aan mee gedaan (dit is mijn entry samen met een vriendin, die Quizlet niet echt meer gebruikt) en ik ben van plan om dit jaar wee te doen. Waar ik trouwens een beetje excited over ben dus vandaar dat ik daar ook nu al over begin.
Ik vroeg me dus af of er ook mensen van hier zijn die daar aan mee hebben gedaan of van plan zijn er aan mee te doen. Of die het volgen etc. (En als je hebt meegedaan... welke game is dan van jou?)
Het lijkt me leuk om er in dit topic over te praten als mensen geïnteresseerd zijn.
[ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 11:14 ]
Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.