De nuggetgirl gaat meedoen aan SOTY 2018 en ik heb ook al een verhaal. Dat scheelt weer, maar ik twijfel ontzettend over de cover en titel. De cover vind ik namelijk misschien iets te kinderlijk overkomen en niet helemaal bij het verhaal passen en de titel vind ik net iets te lang. Maar ik heb dan ook weer niets beters. Wat denken jullie?
and yet we haven't closed our eyes || SOTY 2018
Maandagavond zat ze achter de kassa met Yara, die dinsdag versloeg ze Freija met een potje Mario Kart en op woensdag was ze dood.
Iva’s familie en vrienden blijven met veel verdriet en vragen achter als het meisje zichzelf het leven ontneemt. Ze heeft in haar korte leven echter zes mensen in het bijzonder weten te betoveren.
Matt kende haar woorden.
Yara kende de grappen die ze maakte uit vermoeidheid.
Oscar kende haar door en door.
Mila kende de gezichten die ze trok als hun oma met kerst teveel wijn dronk.
Colin kende haar van een afstand.
Freija was haar zus.
Misschien goed om de verhaallijn een beetje te vertellen. Het verhaal volgt basically zes nabestaanden van Iva door hun rouwproces en het proberen te begrijpen waarom ze niet gelukkig was en hoe het kon zijn dat ze nooit iets aan haar merkten.
Also, als 'suicide-note' heb ik een soort gedichtje geschreven en daar komt de huidige titel uit voort.
[ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 22:00 ]
look at the stars, look how they shine for you;