• SOTY je kent het wel

    Help. Hoe maak je een cover die je vervolgens zo kan openen en de link neerzetten op Q dat het een afbeelding wordt?

    Via welke site? Of hoe doen jullie dat?


    What worries you, masters you.

    Ik gebruik WeHeartIt en gewoon Google Afbeeldingen om afbeeldingen te vinden en maak de cover via photoshop, wat een programma is en dus niet online. Een alternatief voor photoshop dat 100% gratis is, is Gimp.


    The soul needs autumn.

    Ik maak mijn covers met GIMP en upload ze dan op tinypic zodat ik de IMG link hier kan plaatsen c:


    At the end we're all cursed

    Ik gebruik Photoshop en dan ergens uploaden (tinypic/imgur) en dan hoppa kwak je het hier neer.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Heel erg bedankt allemaal!


    What worries you, masters you.

    Ik gebruik GIMP en/of paint.net (dat is een programma, dus als je letterlijk paint.net invoert, kom je op een site, maar die heb je dus níét nodig). GIMP is wel uitgebreider.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik gebruik GIMP of Photoshop, haal de afbeeldingen van Weheartit, Pixabay, Pinterest, etc. en upload het vaak naar een (Prive) tumblr page. (:


    Credendo Vides

    Ik maak mijn covers via word en paint haha. Ik moet toegeven dat dat alleen in beperkte mate gaat maar tot nu toe is het toch aardig gelukt (:
    Mijn foto's zoek ik vaak op weheartit of op google waarbij ik achter mijn zoekterm vaak tumblr typ omdat ik dat handiger vindt dan op tumblr zelf zoeken.
    Uploaden doe ik via tinypic. Vroeger deed ik dat via photobucket maar die site blijkt niet meer te werken zonder dat je betaalt.


    cause i'm a little unsteady

    Standal schreef:
    Ik gebruik Photoshop en dan ergens uploaden (tinypic/imgur) en dan hoppa kwak je het hier neer.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik gebruik meerdere apps, voornamelijk Picsart. Ik upload ze via tinypic.
    (Picsart is gratis, maar er zijn wel betaalde filters, achtergronden en lettertypes. Deze zijn niet per se nodig. Het is niet zo'n "gratis app", die als je het download van alles moet kopen om ook daadwerkelijk iets te kunnen doen.)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.